سامسونگ به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را برای گلکسی نوت ۹ عرضه کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بر اساس گزارش‌های متعددی که کاربران در XDA منتشر کرده‌اند، به تازگی شرکت سامسونگ، به‌روزرسانی OneUI 2.0 که مبتنی بر اندروید ۱۰ است را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت ۹ در کشور هند عرضه کرده است. با این حال، این به‌روزرسانی هنوز برای همه کاربران گلکسی نوت ۹ در بازار هند در دسترس قرار ندارد؛ به‌روزرسانی OneUI 2.0 در حال حاضر تنها برای افرادی در دسترس قرار گرفته است که پیش از این در برنامه بتای OneUI 2.0 ثبت‌نام کرده‌اند. این گفته به این نکته نیز اشاره دارد که کاربرانی که از به‌روزرسانی پایدار اندروید ۹ پای برروی گوشی‌های هوشمند نوت ۹ استفاده می‌کنند فعلاً به‌روزرسانی اخیر اندروید را دریافت نخواهند کرد.

برای افرادی که به‌روزرسانی بتای OneUI 2.0 را آزمایش می‌کنند، این به‌روزرسانی جدید که نسخه N960FXXU4DSLB نام دارد، تنها به ۱۰۰ مگابایت حجم نیاز دارد. همچنین این به‌روزرسانی بهینه‌ساز امنیتی ماه دسامبر ۲۰۱۹ را نیز شامل می‌شود و برخی مشکلات فنی سیستم را نیز برطرف می‌کند. اگر عضو برنامه بتای سامسونگ هستید، برای نصب این به‌روزرسانی به بخش «تنظیمات» دستگاه رفته و وارد بخش «به‌روزرسانی سیستم» شوید و با کلیک برروی گزینه «Download» آن را دریافت کنید.

به‌روزرسانی OneUI 2.0 که مبتنی بر اندروید ۱۰ است حاوی ویژگی‌های جدید و بهبودهای متعدد جهت پایداری هرچه بیشتر سیستم می‌شود. علاوه بر این، این به‌روزرسانی حالت تاریک در سطح سیستم در کنار ویژگی‌های دیگری نظیر قفل صفحه هوشمند، Digital Wellbeing، حالت فوکوس جدید و سیستم پیشمایش ژستی جدید را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

در حال حاضر، به‌روزرسانی اندروید ۱۰ تنها برای کسانی در دسترس قرار خواهد گرفت که در برنامه بتای آن ثبت‌نام کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که سامسونگ خود را برای عرضه این به‌روزرسانی برای نوت ۹هایی که با اندروید ۹ پای اجرا می‌شوند، آماده می‌کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع