گلکسی M51 سامسونگ در راه است؛ آغاز تولید اولیه در کشور هندوستان

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – با توجه به تغییر استراتژی سامسونگ در روند نامگذاری، به زودی شاهد عرضه گوشی گلکسی M51 خواهیم بود. ظاهرا تولید این دستگاه در هندوستان آغاز شده است.

ظاهرا سامسونگ تولید گوشی های گلکسی M51 را در کارخانه نویدا خود در هند آغاز کرده است. این محصول با شماره مدل SM-M515 شناخته می شود و فعلا در مراحل اولیه تولید به سر می برد.

همانطور که می دانید، سامسونگ در نیمه اول سال 2019 از گوشی های گلکسی M10، گلکسی M20، گلکسی M30 و گلکسی M40 رونمایی کرد. این شرکت چند ماه بعد نسخه های ارتقا یافته گلکسی M10s، گلکسی M20s، گلکسی M30s را نیز به بازار فرستاد. بنابراین می توان حدس زد که سامسونگ در سال 2020 مستقیما از نام M51 برای گوشی های خود استفاده می کند.

البته علت این نامگذاری را می توان در تغییر استراتژی های شرکت کره ای، یعنی تعویض پسوند 0 با 1 در سری A و M جستجو کرد. متاسفانه هنوز اطلاعات چندانی درباره نحوه طراحی و مشخصات فنی گلکسی M51 وجود ندارد. با این حال گفته می شود که این محصول در بازارهای خرده فروشی پلتفرم های e-commerce قابل دسترس خواهد بود. چراکه ظاهرا چایبول (شرکت های خوشه ای در کره) راه خود را از محصولات و نسخه های انحصاری آنلاین در هندوستان جدا کرده اند.

گلکسی M51

مشخصات فنی گوشی گلکسی M40

گلکسی M51 به مشخصات فنی قدرتمندتری در مقایسه با گلکسی ام 40 مجهز می شود، در همین راستا مشخصات این گوشی هوشمند را مورد بررسی قرار می دهیم. گلکسی M40 از نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل بهره می برد. این محصول برای استحکام بیشتر به گوریلا گلس 3 مجهز شده است. در پنل پشتی نیز حسگر اثر انگشت فیزیکی و یک دوربین سه گانه با سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی به چشم می خورد.

یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی با میدان دید 123 درجه و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی نیز سنسور اصلی را همراهی می کنند. ناگفته نماند که دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی در حفره درون نمایشگر قرار دارد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پردازنده اسنپدراگون 675، پردازنده گرافیکی آدرنو 612، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 3500 میلی آمپری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد. گلکسی M40 سامسونگ از سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری One UI بهره می برد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع