پتنت جدید اپل به یک گوشی هوشمند عجیب اشاره می کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به تازگی اطلاعات پتنت جدید اپل در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این پتنت یک گوشی هوشمند عجیب را به نمایش می گذارد که فاقد بریدگی نمایشگر است.

بر اساس گزارشی که اخیرا از سوی LetsGoDigital در اختیار رسانه ها قرار گرفته، اپل پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که یک گوشی هوشمند عجیب را به نمایش می گذارد. این اسمارت فون فاقد برخی ویژگی های گوشی های سری آیفون 11 است. این دستگاه از نمایشگر چهارگوش بهره می برد که گوشه های آن دارای زاویه 90 درجه هستند.

این گوشی هوشمند فاقد بریدگی نمایشگر و سیستم فیس آیدی است؛ با این حال از دکمه های پاور، تنظیم صدا و سایلنت کردن بهره می برد. به نظر می رسد زیر دکمه پاور، درگاه سیمکارت قرار گرفته است. در گزارش جدید به این موضوع اشاره شده که دستگاه موجود در این پتنت، طراحی آیفون های 2020 را به نمایش می گذارد. در حال حاضر نمی توان به این ادعا چندان اعتماد کرد. این گزارش به سنسور اثر انگشت و دوربین سلفی زیر نمایشگر و حذف سیستم فیس آیدی اشاره می کند.

گوشی هوشمند عجیب اپل

اطلاعات این پتنت نشان می دهند که اپل تنها طراحی مربوط به نمایشگر را به ثبت رسانده و اطراف آن چندان اهمیتی ندارد. با توجه به این موضوع، دستگاه موجود در این پتنت به طراحی آیفون های 2020 اشاره ای ندارد. علاوه بر این، ثبت پتنت به معنای استفاده تجاری از آن نیست.

اپل در آینده باید نسل جدید آیپاد تاچ را با طراحی مشابه آیفون X روانه بازار کند، در نتیجه دکمه هوم باید از آن حذف شود. این احتمال وجود دارد که نمایشگر جدید در نسل آینده آیپاد تاچ قرار بگیرد. اپل سال 2020 از چندین آیفون رونمایی می کند که انتظار می رود تمام آن ها قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G باشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع