حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

Realme در گوشی‌های خود تبلیغات نشان می‌دهد ولی کاربر می‌تواند آن‌ها را غیرفعال کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یکی از جالب‌ترین جنبه‌های تجربه‌ی رابط کاربری MIUI در گوشی‌های شیائومی و Redmi در کشورهایی نظیر هند استفاده از تبلیغات گسترده بود. اما اکنون به نظر می‌رسد که جذابیت معرفی تبلیغات در رابط کاربری نرم‌افزاری گوشی‌های شیائومی بسیار زیاد است، زیرا هم‌اکنون Realme نیز همین کار را انجام می‌دهد.

همانطور که می‌دانید Realme به عنوان یکی از زیر برندهای شرکت اوپو محسوب می‌گردد که این موضوع کاملا واضح و مشخص می‌باشد. از طرفی دیگر هدف اصلی آن در درجه‌ی اول رقابت با شیائومی (با نام تجاری Redmi) است که تا به امروز نیز بسیار موفق عمل کرده است. اما گویا اکنون به اندازه‌ای میزان تبلیغات در رابط کاربری گوشی‌های Realme زیاد شده است که بسیار از کاربران هندی این موضوع را به عنوان یک تجربه‌ی احمقانه از محتوای تجاری توصیف می‌کنند.

تمامی گوشی‌های کمپانی Realme که دارای ColorOS 6 و یا بالاتر هستند، بروزرسانی‌هایی را دریافت می‌کنند که تبلیغات را برای دستگاه آن‌ها فعال می‌کند. محتوای برنامه‌ها و پیوندهای تجاری را ارتقا می‌بخشد. تبلیغات پس از نصب برنامه‌های جدید در اپلیکیشن Phone Manager و صفحه‌ی Security Check نمایش داده می‌شود. بر اساس گفته‌ی Realme، ظاهرا سیستم تبلیغاتی محافظت از حریم خصوصی کاربران و قوانین و مقررات آن‌ها را تضمین می‌کند.

Realme در گوشی‌های خود تبلیغات نشان می‌دهد ولی کاربر می‌تواند آن‌ها را غیرفعال کند

خوشبختانه یک راه مشخص برای خاموش کردن این تبلیغات و عدم نمایش آن‌ها به طور کامل وجود دارد و این موضوع یکی از موضوعاتی است که Realme بر خلاف شیائومی راهکاری برای آن ارائه نموده است و این موضوع یک مزیت محسوب می‌گردد. به منظور غیرفعال نمودن تبلیغات در گوشی‌های Realme لازم است تا به مسیر Settings > Additional settings > Get recommendations رفته و سوئیچ مقابل این گزینه را تغییر دهید. همانطور که می‌توانید تصور کنید گزینه‌ی تبلیغات به صورت پیش‌فرض روشن خواهد بود و ما نیز کاملا مطمئن هستیم که استفاده از کلمه‌ی تبلیغات در فهرست تنظیمات دستگاه موجود نیست.

در صورتی که شما تا به امروز با وارد کردن عبارت “تبلیغات” سعی داشتید که بتوانید به منوها و یا زیرمنوهای دستگاه وارد شده و یا به صورت اینترنتی اطلاعات مربوط روش حذف تبلیغات را بخوانید احتمالا به نتیجه‌ای دست نیافته‌اید.

به طورکلی، این قابلیت در گوشی‌های Realme بسیار قابل تحسین می‌باشد و امیدواریم که قرار دادن آگهی در طول زمان‌های متمادی آزاد دهنده‌تر نشود. این شرکت در بیانیه‌ی رسمی خود اعلام کرده است که تبلیغات برای پایداری شرکت بسیار لازم و ضروری می‌باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع