شیائومی بزودی گوشی MI Mix Alpha را وارد بازار می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی سال گذشته گوشی MI Mix Alpha که اولین گوشی در جهان با نمایشگر پیچیده است را معرفی کرد. در حالی که بسیاری منتقد طراحی میکس آلفا هستند، اما می‌توان گفت این یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌های شیائومی است.

گوشی می میکس آلفا به‌تازگی در سایت‌های خرده فروشی مانند Taobao و Tmall دیده شده است و به این معنی است که شیائومی اولین گوشی هوشمند با صفحه‌ نمایشی که مانند کمربند دور گوشی پیچیده است را زودتر از آنچه که انتظار داشتیم به بازار عرضه خواهد کرد. گزارشی که در آباکوس نیوز (Abacus News) منتشر شده نیز این ادعا را تایید می‌کند.

می میکس آلفا دارای صفحه نمایش در هر دو سمت و نواری به ضخامت ۲٫۱۵ میلیمتر در پشت گوشی برای قرارگیری دوربین است. به گفته شیائومی این طراحی نقش مهمی در  دست یافتن به نسبت نمایشگر به بدنه ۱۸۰ درصد داشته است.

این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ به‌همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. ضمن اینکه مجهز به باتری کاتدی نانو سیلیکونی ۴۰۵۰ سلولی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ وات می‌باشد. دوربین ۳گانه این گوشی شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل سامسونگ می‌شود و در کنار آن از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی فوق گسترده و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق استفاده شده است. انتظار می‌رود این گوشی با قیمت حدودی ۲۸۱۲ دلار به بازار عرضه شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع