اوپو به زودی از گوشی هوشمند Find X2 رونمایی می کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – پس از یک سال وقفه، خبر رونمایی از گوشی هوشمند Find X2 از سوی کمپانی چینی اوپو مورد تایید رسمی قرار گرفت. طبق ادعای این شرکت، نمایشگر این محصول از تمام نمایشگرهای فعلی بهتر عمل می کند.

همانطور که می دانید، اوپو در سال 2019 از گوشی های هوشمند سری Find رونمایی نکرد. البته این شرکت بارها گفته بود که Find X2 با تاخیر عرضه خواهد شد. اما به محض شروع سال 2020، معاون این شرکت یعنی برایان شن، سال میلادی جدید را در کنار هشتگ #FindX2 تبریک گفت. به علاوه، چن مینیونگ، بنیانگذار و رییس اجرایی اوپو نیز در مصاحبه امروز، خبر عرضه گوشی هوشمند FindX2 را تایید کرده است. بنابراین می توان انتظار داشت که در هفته های آتی تیزرهای متعددی از این دستگاه منتشر می شود.

گوشی های هوشمند سری Find اوپو به خاطر نوآوری های موجود در آن ها، به شهرت رسیده اند. با اینکه تقریبا تمام گوشی های هوشمند امروزی به نمایشگرهای 1080p مجهز شده اند، اما باید بدانید که اوپو Find 5 در سال 2013 برای نخستین بار از این نمایشگر استفاده کرد. در سال 2014، کمپانی چینی از محصول جدید خود یعنی Find A7 رونمایی کرد که اساس گوشی OnePlus One به شمار می آید.

متاسفانه بعد از آن تاریخ، دیگر خبری از گوشی های هوشمند سری Find نشد تا بالاخره در سال 2018، اوپو مجددا با عرضه گوشی Find X به عرصه رقابت بازگشت. چهار سال دوری، فرصت خوبی برای ابتکار و اعمال بهبودهای بیشتر در محصولات این کمپانی بود. نمایشگر بدون حاشیه، سیستم تشخیص چهره پاپ آپ متحرک و فناوری شارژ سریع 50 واتی SuperVOOC Flash CHarge از نوآوری های آن محسوب می شوند.

گوشی هوشمند Find X2

حال پس از یک وقفه یکساله، اوپو از نسل بعدی سری Find به نام گوشی هوشمند Find X2 رونمایی می کند که ظاهرا نمایشگر و سیستم دوربین آن بهتر از نسخه قبلی است. این کمپانی در پایان رویداد روز INNO ماه گذشته در شنزن، اعلام کرد که گوشی هوشمند Find X2 در سه ماهه اول سال 2020 معرفی خواهد شد.

این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 865 و مودم اسنپدراگون X55 مجهز بوده و می تواند از شبکه های 5G mmWave و باند میانی پشتیبانی کند. طبق ادعای اوپو، نمایشگر فایند ایکس 2 از تمام نمایشگرهای موجود در بازار بهتر است. این شرکت برای افزایش کارایی فوکوس و تصویربرداری در نور کم، با سونی همکار شده و از فناوری لنز 2×2 On-Chip بهره گرفته است. گویا مهم ترین خلاقیت در این گوشی، به دوربین درون صفحه ای جدید مربوط می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع