حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مشخصات سامسونگ گلکسی Tab A4s لو رفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ گلکسی Tab A4s تاییدیه FCC دریافت کرد. این تاییدیه برخی مشخصات تبلت آینده این شرکت کره ای را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

تبلت سامسونگ با شماره مدل SM-T307U در راه است. این تبلت هفته گذشته موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شد. به تازگی این دستگاه تاییدیه FCC دریافت کرده است. این تاییدیه برخی از مشخصات سامسونگ گلکسی Tab A4s را فاش می کند. از این مشخصات می توان به ابعاد، ظرفیت باتری و همچنین راه های ارتباطی آن اشاره کرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی Tab A4s

بر اساس تاییدیه FCC، این تبلت از نمایشگر 8.39 اینچی بهره می برد. ابعاد آن برابر با 124.4 × 201.9 میلی متر بوده و انرژی آن را یک باتری 4860 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. این دستگاه قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی است. از راه های ارتباطی آن می توان به بلوتوث، وای فای، GPS، شبکه ارتباطی LTE و +ANT اشاره کرد. در نوامبر سال گذشته میلادی گزارشی از سوی Sammobile در اختیار رسانه ها قرار گرفت که به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای تبلت SM-T307U اشاره داشت.

مشخصات سامسونگ گلکسی Tab A4s

این گزارش به تامین قدرت تبلت آینده این برند کره ای توسط چیپست اگزینوس و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرده بود. مشخصات گلکسی Tab A4s به این موضوع اشاره دارند که با یک تبلت اقتصادی روبه‌رو هستیم. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

سامسونگ به احتمال زیاد ماه آینده میلادی از گوشی های سری گلکسی S11 / S20 رونمایی می کند (پرچمدار آینده سامسونگ با نام گلکسی S20 اولترا معرفی می شود؟). شاید در مراسم مربوط به این گوشی های هوشمند، از تبلت جدید آن نیز رونمایی شود (گلکسی اس 11 سامسونگ در تاریخ 22 بهمن معرفی می شود؟). احتمالا این تبلت در بازارهای محدودی برای فروش عرضه می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع