سامسونگ گلکسی بوک فلکس آلفا به صورت رسمی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ گلکسی بوک فلکس آلفا از راه رسید. لپ تاپ Galaxy Book Flex Alpha به صفحه نمایش 13.3 اینچی QLED مجهز شده است.

سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از لپ تاپ های گلکسی بوک Ion و گلکسی بوک فلکس از سوی سامسونگ بودیم (سامسونگ گلکسی Book Flex به صورت رسمی معرفی شد). این محصولات به عنوان جایگزین نوت بوک 9 پن و نوت بوک 9 وارد بازار می شوند. حال این شرکت کره ای پیش از شروع نمایشگاه CES 2020، از لپ تاپ جدید خود رونمایی کرده است. سامسونگ گلکسی بوک فلکس آلفا در مقایسه با نسخه های دیگر این سری قیمت پایین تری دارد.

سامسونگ Galaxy Book Flex α از نمایشگر 13.3 اینچی با فناوری QLED و رزولوشن 1080p بهره می برد. حاشیه های این نمایشگر در مقایسه با لپ تاپ های قدیمی سامسونگ کمتر است. این شرکت کره ای برای کاهش قیمت این لپ تاپ مجبور شده برخی ویژگی ها را از آن حذف کند که برای مثال می توان به عدم پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم Qi اشاره کرد.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی بوک فلکس آلفا

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی بوک فلکس آلفا

این لپ تاپ سامسونگ برای تامین قدرت خود از پردازنده های نسل دهم اینتل استفاده می کند که البته نوع آن مشخص نشده است. کاربران می توانند آن را مجهز به 8/12 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه SSD سفارش دهند. سامسونگ اعلام کرده لپ تاپ Galaxy Book Alpha تا 17.5 ساعت شارژدهی دارد. این محصول از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند.

در حال حاضر این شرکت کره ای تاریخ عرضه و همچنین قیمت گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion را اعلام نکرده است؛ با این حال گلکسی بوک فلکس با قیمت پایه 829.99 دلار از نیمه اول سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع