حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی گلکسی S10 لایت به فناوری OIS جدید مجهز می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ظاهرا شرکت سامسونگ در نظر دارد تا با به‌کارگیری فناوری OIS جدید در گوشی گلکسی S10 لایت فرایند عکاسی را برای کاربر لذت بخش تر کند. 

مشخصات ظاهری و فنی گوشی گلکسی S10 لایت سامسونگ ماه گذشته به صورت کامل در اختیار رسانه ها قرار گرفت. همانطور که می دانید، این اسمارت فون برای ثبت تصاویر باکیفیت و دقیق از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0، سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 استفاده می کند. حال اخبار جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات بیشتری را درباره دوربین S10 لایت در اختیار ما می گذارند.

افشاگر معروف سامسونگ یعنی Ice universe اظهار داشته که شرکت کره ای برای گوشی گلکسی S10 لایت از فناوری OIS جدید بهره گرفته که به مراتب بهتر از تکنولوژی موجود در پرچمداران فعلی است. آیس یونیورس اطلاعات بیشتری را در این باره منتشر نکرده، اما گفته می شود که دوربین اصلی S10 لایت به احتمال زیاد از فناوری به نام tilt-OIS بهره می برد. این فناوری با ایجاد شیب چند درجه ای برای لنز، می تواند موجب پایدارسازی و تثبیت تصویر نوری شده و تجربه متفاوت و بهتری را برای کاربران رقم بزند.

گلکسی S10 لایت فناوری OIS

گوشی جدید سامسونگ به نمایشگر سوپر اولد 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 مجهز شده است. حسگر اثر انگشت زیر صفحه قرار گرفته و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز درون حفره ای در خود صفحه تعبیه شده است. S10 لایت به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و برای پردازش داده ها از تراشه اسنپدراگون 855 کمک می گیرد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به وجود باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که امکان شارژ سریع 45 واتی را برای کاربر فراهم می آورد. علاقه مندان به زودی می توانند این محصول را در رنگ های آبی، سفید و مشکی و با قیمت 679 یورو خریداری کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع