کدهای One UI برخی مشخصات گلکسی S20 و فولد 2 را فاش کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تصاویری که به تازگی از کدهای One UI در فضای مجازی منتشر شده، مشخصات دوربین گلکسی S20 و فناوری شارژ گوشی فولد 2 را به خوبی برملا می کنند.

شرکت سامسونگ قصد دارد تا در مارس 2020 از سری گلکسی S11 یا همان گلکسی S20 و همینطور از نسل جدید گوشی های انعطاف پذیر خود یعنی گلکسی فولد 2 رونمایی کند. سری گلکسی S جدید جایگزین گوشی های S10 فعلی خواهند شد و اینطور که پیداست، ویژگی های جدیدی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

همانطور که می دانید، هنوز اطلاعات چندان زیادی درباره گلکسی فولد 2 منتشر نشده؛ با این حال تصاویر مختلفی از کدهای One UI 2.0 به فضای مجازی راه یافته که مشخصات مربوط به فرایند شارژ این محصول را تا حدودی برای ما مشخص می کند. ظاهرا فولد 2 توانایی پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی را دارد و در صورت تمایل کاربر، از شارژ فوق سریع 45 وات نیز پشتیبانی می کند.

اما این تمام ماجرا نیست. کدهای One UI مشخصات مربوط به سیستم دوربین سری گلکسی S20 را نیز برای ما آشکار کرده اند. حال می دانیم که این محصول به قابلیت Director View مجهز شده که کاربر از طریق آن می تواند مناظر و سوژه های عکاسی را کادربندی کرده و یا آن ها را به صورت دستی یا خودکار ردیابی کند.

همچنین سامسونگ ویژگی جدیدی به نام Single Take Photo را نیز به گلکسی S20 اضافه کرده که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و مخصوص ثبت تصاویر و ویدیوهای کوتاه است. این ویژگی شباهت زیادی با حالت Photobooth گوگل دارد. ظاهرا دارندگان گلکسی S20 قادر خواهند بود تا هنگام تصویربرداری، اندازه دیافراگم، میزان نوردهی و درجه رنگ را کنترل کنند.  

در پایان باید بگوییم که سامسونگ چهار حالت بوکه مختلف به نام های آرتیفای، مونو، ساید لایت و وینتیج را نیز به سیستم دوربین S20 اضافه کرده است. سری جدید S از ویژگی مهم دیگری نیز بهره می برد و آن تعقیب و پیگیری میزان سلامت باتری است. بدین ترتیب کاربران می توانند به سادگی از زمان مناسب برای تعویض باتری آگاه شده و طول عمر اسمارت فون خود را افزایش دهند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع