حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

لنوو از کیبورد بی‌سیم ThinkPad TrackPoint II پیش از آغاز نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

لنوو از کیبورد جدید بی‌سیم ThinkPad TrackPoint II پیش از فرارسیدن نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. 

نمایشگاه CES 2020 از هفتم تا دهم ژانویه (۱۷ تا ۲۰ دی‌ماه) در لاس‌وگاس برگزار می‌شود و برخی از شرکت‌ها همچون لنوو برخی محصولات خود را پیش از فرارسیدن نمایشگاه CES‌ رونمایی کرده‌اند.

لنوو از کیبورد جدید ThinkPad TrackPoint Keyboard II رونمایی کرد. کیبورد بی‌سیم جدید از نظر طراحی و عملکرد دکمه‌ها احساسی شبیه به تای‍پ کردن با کیبورد لپ‌تاپ‌ها ThinkPad لنوو را برای کاربر ایجاد می‌کند. درنتیجه کاربرانی که با کیبورد لپ‌تاپ‌های تینک‌پد احساس راحتی می‌کردند، اکنون می‌توانند کیبورد بی‌سیم را برای رایانه‌ی خود مورد استفاده قرار دهند.

ThinkPad TrackPoint II

در ادامه بخوانید:

احتمالا کیبورد جدید در ماه مه ۲۰۲۰ با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. باتوجه به اینکه کیبورد بی‌سیم با فرکانس ۲/۴ گیگاهرتز یا بلوتوث ۵ کار می‌کند، می‌تواند با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها کار کند. براساس اعلام لنوو، امکان شارژ کیبورد ازطریق پورت USB-C وجود دارد و با هر بار شارژ شدن می‌تواند به‌مدت دو ماه به‌راحتی کار کند.

کیبورد جدید لنوو می‌تواند هم‌زمان به دو دستگاه متصل شود تا کاربر بتواند به‌راحتی بین دستگاه‌ها سوئیچ کند. کیبورد لنوو از دستگاه‌های تحت ویندوز و اندرویدی پشتیبانی می‌کند. کاربران بسیاری از طراحی منحصربه‌فرد کیبوردهای لپ‌تاپ لنوو اظهار خوشنودی می‌کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع