حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مایکروسافت قابلیت‌های جدیدی را به اپلیکیشن Your Phone اضافه کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مایکروسافت اخیرا قابلیت تماس‌های تلفنی را برای اپلیکیشن Your Phone در ویندوز ۱۰ عرضه کرد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا تماس‌های خودتان را از روی کامپیوتر گرفته یا دریافت کنید. اما خبر خوب اینکه، مایکروسافت تصمیم دارد قابلیت‌های جالب دیگری را هم به این اپلیکیشن اضافه کند.

یکی از این قابلیت‌ها، امکان همگام‌سازی والپیپرهای گوشی است. به زبان ساده، این قابلیت جدید به شما اجازه خواهد داد تا والپیپرهای گوشی هوشمندتان را به عنوان پس‌زمینه اپلیکیشن Your Phone تنظیم کنید.

برای فعال کردن این قابلیت، به بخش تنظیمات Your Phone رفته و بعد از پیدا کردن Personalization، گزینه Make app background the same as my phone’s wallpaper را انتخاب کنید.

اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت هم‌اکنون از قلم پشتیبانی می‌کند

متاسفانه، قابلیت یادشده هم‌اکنون در مرحله تست A/B قرار دارد و همه افراد قادر به دیدن گزینه آن در بخش تنظیمات اپلیکیشن Your Phone نخواهند بود.

اپلیکیشن Your Phone برای همه هندست‌های اندرویدی و iOS قابل دسترس است، اما بیشترین قابلیت‌های آن، بر روی گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی مانند گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ، وجود دارند.

مایکروسافت اخیرا قابلیت‌هایی مانند گالری تلفن بهبودیافته، پشتیبانی از تاچ اسکرین بر روی کامپیوتر جهت تعامل با گوشی، پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی بهتر از نوتیفیکیشن، و همچنین موارد دیگری مانند انتقال وضعیت باتری و والپیپر به کامپیوتر و پشتیبانی از ورودی قلم را هم به آن اضافه کرده بود. برای دانلود برنامه می‌توانید به مایکروسافت استور رفته و از آنجا آن را جستجو کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع