لنوو Yoga Creator 7 و IdeaPad Creator 5 از راه رسیدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت لنوو از جدیدترین لپ تاپ های خود، Yoga Creator 7 و IdeaPad Creator 5 رونمایی کرد. در ادامه مشخصات فنی لنوو یوگا Creator 7 و آیدیاپد Creator 5 را بررسی می‌کنیم.

لنوو Yoga Creator 7 و IdeaPad Creator 5 معرفی شدند. این گجت ها مخصوص مشاغل مرتبط با هنر طراحی شده اند. پس اگر شما نیز یکی از اعضای فعال در عرصه هنر، طراحی و نویسندگی هستید، توصیه می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

مشخصات فنی لپ تاپ لنوو Yoga Creator 7

از Yoga Creator 7 شروع می کنیم. این لپ تاپ به نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت فول اچ دی مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از نسل دهم پردازنده های Core i7 اینتل را نیز خواهد داشت. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این دستگاه بهره مندی از جدیدترین کارت حافظه انویدیا است که لذت تماشای فیلم و انجام بازی های کامپیوتری را برای افراد چند برابر می کند.

لنوو Yoga Creator 7 توانایی تطبیق با رم 8 یا 16 گیگابایتی را دارد و کاربر می تواند حافظه اصلی PCIe SSD آن را از 256 گیگابایت تا 1 ترابایت گسترش دهد.

مشخصات فنی لپ تاپ لنوو IdeaPad Creator 5

مشخصات فنی لپ تاپ لنوو IdeaPad Creator 5

کمپانی لنوو علاوه بر Yoga Creator 7، از IdeaPad Creator 5 نیز رونمایی کرده است. آیدیاپد جدید به لحاظ ظاهری شباهت بیشتری با طراحی لپ تاپ های قبلی دارد. این محصول دارای نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی بوده و از نسل دهم پردازنده های Core i7 اینتل نیز پشتیبانی می کند. حداقل و حداکثر رم قابل استفاده برای این دستگاه به ترتیب برابر با 4 گیگابایت و 16 گیگابایت است.

لنوو IdeaPad Creator 5 می تواند حداکثر از 512 گیگابایت حافظه اصلی SDD پشتیبانی کند. اما اگر کاربری قصد استفاده از ظرفیت 1 ترابایت را داشته شد باید به حافظه های HDD روی بیاورد. این محصول به سبب بهره مندی از کارت گرافیک جدید انویدیا، مشکل چندانی با پخش ویدیوهای با کیفیت و اجرای بازی های کامپیوتری ندارد.

شرکت لنوو احتمالا طی چند هفته آینده لپ تاپ های جدید خود را به بازار می فرستد، البته تاکنون قیمت دقیقی برای این محصولات اعلام نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع