حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رندرهای جدیدی از ال جی G9 ThinQ منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

رندرهای جدید منتشرشده از پرچم‌دار ال‌جی به‌نام G9 ThinQ، دوربین چهارگانه‌ را به کاربران این محصول وعده می‌دهد.

به‌لطف حساب کاربری OnLeaks و Cashkaro در توییتر، تصاویر جدیدی از گوشی جدید پرچم‌دار ال‌جی به‌نام G9 ThinQ درز کرده است. اگرچه این رندرهای CAD درباره‌ی پرچم‌دار آینده‌ی ال‌جی اطلاعات زیادی را آشکار نمی‌کنند؛ اما به‌لطف آن‌ها می‌توان جزییات طراحی گوشی را بررسی کرد.

در ادامه بخوانید:

در طراحی پنل جلویی، حاشیه‌ی کم نمایشگر و بریدگی قطره‌ای شکل در بالا خودنمایی می‌کند. همچنین، بر اساس اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد نمایشگر این گوشی از اندازه‌ای بین ۶/۷ تا ۶/۹ اینچی بهره خواهد برد و مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

روی پنل پشتی شیشه‌ای، دوربین چهارگانه را می‌توان دید که به‌صورت افقی در کنار یکدیگر تعبیه شده‌اند. در لبه‌های کناری هم وجود دکمه‌های پاور و تنظیم صدا و دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت نظر همگان را به خود جلب می‌کند. در لبه‌ی پایین بدنه، پورت USB نوع C و جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری دیده می‌شود و درگاه سیم‌کارت هم در لبه‌ی بالایی بدنه وجود دارد. گفته می‌شود ابعاد کلی دستگاه بدون احتساب برجستگی ماژول دوربین، ۸/۸ × ۷۷/۶ × ۱۶۹/۴ میلی‌متر خواهد بود.

LG G9 ThinQ renders

اگرچه همیشه باید احتمال خطا را در این‌گونه مطالب درنظر داشت، با این حال، OnLeaks و Cashkaro  همواره از موثق‌ترین منابع موثق در این حوزه به‌شمار می‌روند. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که رندرهای اخیر از G9 ThinQ شاخص‌های نسبتا دقیقی از محصولی باشند که ال‌جی قرار است در سال جاری میلادی رونمایی کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع