حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رندرهای ال جی G9 منتشر شد؛ برش قطره ای و دوربین اصلی چهارگانه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندرهای منتشر شده از گوشی ال جی G9 نشان می دهند که این محصول به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده و برای دوربین سلفی از برش قطره ای بهره می برد.

بخش گوشی های هوشمند ال جی طی سال های اخیر عملکرد موفقیت آمیزی نداشته و نتوانسته آنطور که باید نظر مخاطبین را به خود جلب کند. شاید بتوان گفت که بهترین تلاش ال جی در طی این مدت، گوشی G8 ThinQ بوده که واقعا برتری قابل توجهی نسبت به سایر محصولات شرکت دارد. حال رندرهای گوشی ال جی G9 در فضای مجازی منتشر شده که مشخصات ظاهری این دستگاه را کاملا برملا می کنند.

مشخصات ظاهری گوشی ال جی G9

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، گوشی جدید LG به نسبت نازک و ظریف است. این محصول به احتمال زیاد از یک نمایشگر امولد 6.7 یا 6.9 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. حسگر اثر انگشت نیز زیر صفحه نمایش قرار می گیرد. علاوه بر این، یک بریدگی قطره ای  نیز در بالای صفحه دیده می شود که میزبان دوربین سلفی است.

متاسفانه هنوز نمی توان به طور قطع درباره سیستم دوربین G9 اظهار نظر کرد. با این حال گمان می رود که ال جی برای بهبود کیفیت تصاویر از ترکیب سنسورهای اولترا واید، تله فوتو و تشخیص عمق کمک بگیرد. در تصویر زیر نیز حاشیه پایینی گوشی گلکسی G9 را ملاحظه می کنید که پورت USB-C، بلندگوهای نسبتا بزرگ و جک هدفون روی آن تعبیه شده اند.

اگر به خاطر داشته باشید شرکت ال جی در نمایشگاه CES سال 2019 از گوشی G8 رونمایی کرد. بنابراین احتمالا در مراسم MWC امسال نیز شاهد معرفی گوشی G9 خواهیم بود. گفته می شود که این محصول به 6/8 گیگابایت رم و  128/256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و برای پردازش داده ها از تراشه اسنپدراگون 865 کمک می گیرد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به بهره مندی از سیستم عامل اندروید 10 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.  

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع