سامسونگ Q950TS از راه رسید؛ تلویزیون بدون حاشیه با رزولوشن 8K

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ Q950TS به صورت رسمی معرفی شد. این تلویزیون QLED حاشیه های بسیار کمی داشته و دارای رزولوشن 8K است.

سامسونگ از تلویزیون پرچمدار خود پیش از شروع نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. سامسونگ Q950TS بدون حاشیه بوده و طراحی جذابی دارد. این تلویزیون QLED با رزولوشن 8K، ار تراشه هوش مصنوعی AI Quantum بهره می برد که باعث افزایش رزولوشن تصاویر تا 8K می شود، البته شاهد افت کیفیت کمی خواهیم بود.

این تلویزیون سامسونگ از نمایشگر بی کران بهره می برد. در حقیقت نسبت صفحه نمایش به بدنه این تلویزیون برابر با 99 درصد است. سامسونگ موفق به تولید تلویزیونی بدون حاشیه شده که در مقایسه با رقبا در رده بالاتری قرار می گیرد. پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی مورد استفاده در این تلویزیون با استفاده از یادگیری عمیق، می تواند تصاویر را با کیفیت بالایی آپ اسکیل کند.

سامسونگ Q950TS از فناوری صوتی +OTS بهره می برد. این فناوری که مخفف Object Tracking Sound Plus است، اجسام متحرک در تصویر را دنبال کرده و صدا را از سوی آن ها به سمت کاربر ارسال می کند. این تلویزیون دارای اسپیکرهای 5.1 کاناله است.

سامسونگ Q950TS

یکی دیگر از ویژگی های جذاب این تلویزیون کره ای، تصویر تطبیقی نام دارد. با استفاده از این فناوری، تلویزیون می تواند با توجه به محیط اطراف خود، واکنش مناسبی نشان دهد. در همین راستا، کنتراست و زاویه دید همیشه در بهترین حالت قرار می گیرد. از آنجایی که با یک تلویزیون هوشمند روبه‌رو هستیم، می توانیم آن را به دستگاه های دیگر متصل کنیم.

سامسونگ رابط کاربری این تلویزیون را بازطراحی کرده تا عملکرد بهتری در مقایسه با گذشته داشته باشد. سامسونگ به این تلویزیون ویژگی های جدیدی مانند Multi-View را اضافه کرده است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه و همچنین قیمت آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع