گوشی هواوی P40 به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تصویری از خط تولید گوشی هواوی P40 در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از دوربین اصلی این گوشی هوشمند می دهد.

تصویری به فضای مجازی راه پیدا کرده که ظاهرا به خط تولید گوشی هواوی P40 اشاره می کند. این گوشی هوشمند به عنوان پرچمدار آینده هواوی وارد بازار می شود. این شرکت چینی قصد دارد از گوشی های سری پی 40 شامل پی 40 و پی 40 پرو رونمایی کند.

بر اساس این تصویر، پرچمدار آینده هواوی از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد. در این تصویر شاهد حضور سه حفره هستیم. هواوی برای این محصول خود سنسور پریسکوپی در نظر نمی گیرد، با توجه به این موضوع، گوشی هواوی P40 احتمالا به سنسورهای اولترا واید، تله فوتو و اصلی مجهز می شود. انتظار می رود سنسور پریسکوپی در نسخه پرو این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد.

گوشی هواوی P40

انتظار می رود هواوی برای این محصول خود فلاش LED دوگانه در نظر بگیرد. در حالت کلی دوربین مورد استفاده در این گوشی هوشمند احتمالا مشابه با گوشی آنر V30 پرو باشد (آنر V30 و V30 پرو 5G به صورت رسمی معرفی شدند). با توجه به گوشی هواوی پی 30، نسل آینده آن کمتر از سه سنسور دوربین نخواهد داشت.

در هفته های گذشته شاهد انتشار رندرهایی از گوشی هواوی P40 پرو بودیم (رندرهای هواوی P40 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت). در حالی که شایعات اولیه به تامین انرژی آن توسط باتری گرافنی اشاره کرده بودند، هواوی چنین موضوعی را تکذیب کرد. قدرت این دستگاه توسط چیپست کایرین 990 5G تامین می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع