تلویزیون عمودی Sero سامسونگ در سال ۲۰۲۰ در چندین بازار جهانی عرضه خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ در ماه آوریل سال گذشته تلویزیون جدیدی به نام Sero با یک نمایشگر عمودی معرفی کرد. در حالیکه امروزه کاربران اکثر محتواهای فضای وب را در فرمت عمودی بر روی سرویس‌هایی مانند اینستاگرام، اسنپ چت و… مصرف می‌کنند، سامسونگ با تلویزیون جدید عمودی خود، آن‌‌ها را هدف قرار داده است. این تلویزیون عمودی، از اتصال NFC پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا تنها با فشار دادن چند دکمه در دستگاه موبایل‌شان، صفحه‌نمایش آن را بر روی تلویزیون نمایش دهند. شما همچنین می‌توانید تلویزیون را به حالت افقی بچرخانید تا از سایر محتواهای معمولی آن استفاده کنید.

نمایشگر تلویزیون Sero با فناوری تغییر جهت می‌تواند به‌طور کاملا بی‌نقصی به موبایل کاربران متصل شود تا محتوای گوشی آن‌ها را در فرمت‌های افقی و عمودی نمایش دهد. کاربران می‌توانند از این طریق از محتواهای متنوعی مانند شبکه‌های اجتماعی، یوتیوب و سایر ویدئوهای شخصی بر روی تلویزیون لذت ببرند.

سامسونگ یک اسپیکر پیشرفته ۶۰ واتی و ۴.۱ کاناله را در این تلویزیون به کار برده است. قابلیت بیکسبی هم بر روی آن ارائه شده که به شما اجازه می‌دهد تا تلویزیون را با استفاده از صدایتان کنترل کنید. تلویزیون عمودی Sero سامسونگ تاکنون فقط در کره جنوبی قابل دسترس بود. اما سامسونگ امروز در رویداد CES 2020 اعلام کرد که این تلویزیون امسال در چندین بازار جهانی هم عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع