اچ‌پی از نسخه جدید اسپکتر ایکس۳۶۰ رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اچ‌پی نسخه به‌روز شده اسپکتر ایکس۳۶۰ (Spectre x360 15) را به عنوان قویترین اسپکتر قابل تبدیل را در نمایشگاه CES 2020 معرفی کرد.

مانند نسخه ۱۳ اینچی، مدل ۱۵ اینچی نیز دارای طراحی الماسی و آلومینیوم با برش‌های نرم CNC است. اچ‌پی با کاهش حاشیه‌ها توانسته مدل ۱۵ اینچی را در قالب یک دستگاه ۱۴ اینچ ارائه کند. با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصد، اسپکتر ایکس۳۶۰ جدید ۱۷٫۳۶ میلیمتر کوچکتر از محصولات نسل گذشته است.

نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی دارای پنل ۴K OLED HDR 400 با جزئیات بیشتر و کنتراست عمیق می‌باشد. برای دقت رنگ بالاتر این نمایشگر با محدوده رنگ DCI-P3 کالیبره شده است. ضمن اینکه این نمایشگر دارای پوشش مات و ضد لک اثر انگشت می‌باشد.

اسپکتر ایکس۳۶۰ جدید مجهز به پردازنده Core i7 نسل ۱۰ اینتل و گرافیک انویدیا می‌باشد. به لطف نمایشگر ۲ وات باتری این لپ‌تاپ تا ۱۷ ساعت بازدهی دارد. شارژ سریع اچ‌پی ۵۰ درصد باتری را در ۳۰ دقیقه شارژ می‌کند. برای حفظ بیشتر حریم خصوصی از دکمه فیزیکی خاموش کردن وب‌کم و قطع کردن صدای میکروفون استفاده شده است. در بخش امنیتی نیز دستگاه مجهز به سنسور اثر انگشت و دوربین Windows Hello IR است.

این دستگاه از ماه مارس و قیمت ۱۵۹۹٫۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع