کفی‌های هوشمند Nurvv Run اطلاعات دویدن کاربر را تجزیه و تحلیل می‌کنند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت NURVV، کفی‌های هوشمند Nurvv Run را با ۳۲ حسگر به‌همراه اپلیکیشن قابل اتصال به آیفون برای علاقه‌مندان به دویدن معرفی کرد.

شرکت NURVV درجریان نمایشگاه CES 2020، کفی‌های هوشمند جدید خود را با نام NURVV Run رونمایی کرد. این کفی‌های هوشمند قابل اتصال به آیفون بوده و در داخل کفش قرار می‌گیرند. آن‌ها برای تجزیه و تحلیل عادات راه رفتن طراحی شده‌اند و می‌توانند اطلاعات را از طریق اپلیکیشن طراحی‌شده‌ی مخصوص خود به‌نام iPhone NURVV به آیفون کاربر منتقل کند.

در ادامه بخوانید:

کفی‌های هوشمند Nurvv Run دارای ۳۲ حسگر هستند که داده‌ها را از کف پا با تناوب ۱۰۰۰ بار در ثانیه در هر حسگر ثبت می‌کنند و راهنمایی‌های دقیقی برای دویدن مانند ریتم حرکت، طول هر گام، تعداد قدم‌های پیاده‌روی، پرونیشن و تعادل برای ارائه‌ی تصویر جامع و کاملی از تکنیک دویدن کاربر دراختیار او قرار می‌دهند.

داده‌های به‌دست‌آمده برای تجزیه و تحلیل به اپلیکیشن NURVV Run منتقل می‌شوند و با کمک آن‌ها کاربران می‌توانند «روش‌های کاربردی و عملی و همچنین راهنمایی‌های یک مربی شخصی» را قبل، حین و بعد از دویدن دریافت کنند. همچنین، نرم‌افزار این کفی‌های هوشمند با داشتن قابلیت مربی‌گری حین دویدن می‌توانند به کاربر کمک کنند تا به اهداف تعیین‌شده‌ی خود مانند سرعت یا مدت دویدن دست پیدا کند و سرعت کلی حرکت از طریق بازخوردهای لرزشی و صوتی-تصویری، بهبود رکود شخصی و فیدبک هپتیک را دراختیار او قرار دهند.

NURVV Run

امتیاز شخصی سلامت دویدن نیز به‌منظور کمک به کاربران برای تعیین سلامت وی حین دویدن وجود دارد که براساس اطلاعات به‌دست‌آمده از ریتم حرکت، طول هر گام، تعداد قدم‌های پیاده‌روی، پرونیشن و تعادل کاربر خطر آسیب را کاهش داده و از تمرین بیش از حد کاربر جلوگیری می‌کند.

به‌گفته‌ی شرکت NURVV، کفی‌های هوشمند Nurvv Run مناسب برای تمام کفش‌های ورزشی و همچنین، ضدآب و گل و دارای عمر باتری ۵ ساعته هستند. پیش‌سفارش کفی‌های هوشمند Nurvv در سایزهای مختلف با قیمت ۳۰۰ دلاری از همین امروز شروع می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد کفی‌های هوشمند Nurvv Run می‌توانید به وب‌سایت NURVV مراجعه کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع