حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شرکت اپل تبدیل به برنده اصلی کریسمس 2020 شد؛ فروش بالای آیفون

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طبق تحلیل های انجام شده، 9 جایگاه از فهرست برترین دستگاه های موبایل فعال شده در ایالات متحده آمریکا در تعطیلات کریسمس، به آیفون های شرکت اپل تعلق دارد. 

در گزارش اخیر مرکز آمار Flurry، شرکت اپل توانسته با فروش قابل ملاحظه گوشی های آیفون 11، آیفون 11 پرو و ترکیبی از مدل های قدیمی تر، برنده این فصل از تعطیلات شود. طبق تحلیل های Flurry، در بازه زمانی بین روز کریسمس و آغاز سال جدید میلادی، آیفون ها و آیپدهای اپل حدود 43 درصد از کل میزان فعال شدن دستگاه های موبایل در ایالات متحده آمریکا را به خود اختصاص دادند. 9 جایگاه برتر در لیست فعال شدن دستگاه های موبایل، به گوشی های هوشمند شرکت کوپرتینویی تعلق داشته است.

جالب اینکه نام هیچ یک از محصولات سامسونگ در نمودار برترین ها ظاهر نشده است. با این وجود، سامسونگ دومین تولید کننده موفق در کل دوره تعطیلات در ایالات متحده آمریکا به شمار می آید. این کمپانی کره ای با عرضه گوشی های ارزان قیمت و با کیفیت خود، توانسته سهم قابل ملاحظه ای از گوشی های موبایل فعال شده را به خود اختصاص دهد.

مدل های آیفون اپل تنها در روز کریسمس، نه جایگاه از لیست ده تایی محصولات فعال شده را به نام خود ثبت کرده اند. به بیان بهتر، ظاهرا آیفون های زیادی در بسته بندی های کادوپیچ، زیر درخت کریسمس به انتظار مالکین جدید خود نشسته بودند.

شرکت اپل

در طول این هفته خاص، گوشی پرچمدار میان رده اپل، آیفون 11 به عنوان محبوب ترین دستگاه شناخته شد. سهم این گوشی در نمودار حدود 6.2 درصد گزارش شده است. آیفون های 11 پرو و 11 پرو مکس سهمی معادل با 5.27 درصد از نمودار را به خود اختصاص دادند.

جایگاه های دیگر در لیست برترین گوشی های فعال شده در طول تعطیلات، به محصولات قدیمی تر شرکت اپل نظیر آیفون XR، آیفون 8، آیفون 7 و حتی آیفون 6 پلاس تعلق دارند.

باید خاطر نشان کرد که گزارش Flurry تنها به گوشی های همراه و تبلت ها مربوط می شود. به نظر می رسد که آیپدها و ساعت های هوشمند اپل نیز در طول این دوره یک هفته ای، با تقاضاهای فراوانی مواجه شده اند. این کمپانی بزرگ آمریکایی قرار است در تاریخ 28 ژانویه، درآمد فصلی خود را به طور رسمی اعلام کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع