ایسوس از لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جدید خود رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در نمایشگاه CES 2020، ایسوس از لپ‌تاپ سبک و نازک خود با نام اکسپرت‌بوک B9450 رونمایی کرد.

این لپ‌تاپ ۸۶۶ گرم وزن و ۱۴٫۹ میلیمتر ضخامت دارد. با وجود طراحی ظریف این لپ‌تاپ توانسته آزمایش‌های MIL-STD-810G که شامل آزمایش سقوط، تست شوک، تست لرزه، دمای بالا و پایین، در معرض گرد و خاک و رطوبت بالای ۹۵ درصد قرار گرفتن می‌شود را به خوبی پشت سر بگذارد.

از لحاظ مشخصات فنی این دستگاه شامل پردازنده نسل ۱۰ اینتل، ۲ هارد ۱ ترابایت اس‌اس‌دی، ۱۶ گیگابایت رم و وای‌فای ۶ می‌باشد. عمر باتری این دستگاه ۱۲ ساعت است. البته امکان انتخاب باتری با ظرفیت ۲ برابر نیز وجود دارد. این دستگاه از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و ۶۰ درصد ظرفیت باتری را در ۳۹ دقیقه شارژ می‌کند.

اکسپرت‌بوک B9450 دارای یک پورت HDMI، دو پورت تاندربولت ۳، پورت یواس‌بی ۳٫۲ و درگاه ۳٫۵ میلیمتری هدفون است. لولاهای ErgoLift، دوربین IR، پشتیبانی از دستیار صوتی و سیستم صوتی Harman Kardon از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. نسخه به‌روز شده MyASUS نیز همراه این دستگاه ارائه می‌شود که قابلیت‌هایی مانند انتقال سریع و بی‌سیم فایل، دسترسی به فایل‌ها از طریق موبایل و انتقال تصویر به عنوان نمایشگر دوم را به همراه دارد. این محصول در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع