سامسونگ گلکسی XCover پرو معرفی شد؛ اگزینوس 9611 و 4 گیگابایت رم

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ گلکسی XCover پرو از راه رسید. این گوشی هوشمند جان سخت به چیپست اگزینوس 9611 و 4 گیگابایت رم مجهز شده و باتری آن توسط کاربر قابل تعویض است.

سامسونگ در  سکوت خبری از یک گوشی جان سخت جدید رونمایی کرد. این دستگاه که Xcover Pro نام دارد، جایگزین گوشی XCover 4 محسوب می شود. در ادامه به معرفی این گوشی هوشمند می پردازیم.

مشخصات سامسونگ گلکسی XCover پرو

گوشی گلکسی ایکس کاور پرو دارای شماره مدل SM-G715F بوده و برای تامین قدرت خود از چیپست اگزینوس 9611 استفاده می کند. این پردازنده توسط 4 گیگابایت رم همراهی می شود. محصول جدید سامسونگ از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این دستگاه دارای درگاه کارت حافظه خارجی است.

گوشی سامسونگ Galaxy XCover Pro به صفحه نمایش 6.3 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 مجهز شده که درون آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار می گیرد. روی پنل پشتی آن شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه خواهیم بود که دارای سنسور اصلی 25 مگاپیکسلی و سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی است.

مشخصات سامسونگ گلکسی XCover پرو

در سمت راست این دستگاه دکمه پاور قرار می گیرد که درون آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. از آن جایی که با یک گوشی هوشمند جان سخت روبه‌رو هستیم، پشتیبانی آن از استانداردهای IP68 و MIL-STD-810 منطقی به نظر می رسد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 4050 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند.

قیمت سامسونگ گلکسی XCover پرو

این گوشی هوشمند از فوریه سال جاری میلادی وارد بازارهای اروپایی می شود. انتظار می رود قیمت گوشی سامسونگ گلکسی ایکس کاور پرو نزدیک به 500 یورو باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع