حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دستگاه روئینگ Digital Rower در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

Digital Rower دستگاه روئینگ جدید و مدرنی است که در نمایشگاه CES 2020 معرفی شده و با استفاده از پلتفرمی گیمینگ، تلاش می‌کند کاربران را به انجام ورزش بیشتر ترغیب کند.

Ergatta استارتاپ نه‌چندان بزرگی است که در ایالات متحده‌ی آمریکا فعالیت می‌کند و به‌تازگی در نمایشگاه CES 2020، دستگاه روئینگی با نام Digital Rower رونمایی کرده است. Digital Rower را نمی‌توان نخستین دستگاه روئینگ هوشمند دنیا به‌شمار آورد؛ اما این دستگاه بدون شک جزو زیباترین روئینگ‌های ساخته‌شده است و از نمایشگری بزرگ بهره می‌گیرد تا کاربر را به انجام ورزش بیشتر مجاب کند. این دستگاه روئینگ نوعی پلتفرم گیمینگ خاص دارد تا لذت کار با آن بیشتر شود. 

Digital Rower از سیستم راهنمای هوشمند استفاده می‌کند؛ بنابراین، برای کار با آن به افراد کارآموز نیازی ندارید و خودتان می‌توانید همه‌چیز را به‌راحتی انجام دهید. در دستگاه روئینگ ذکرشده از پلتفرمی گیمینگ با چالش‌هایی شخصی‌سازی‌شده استفاده شده است و ازطریق آن می‌توان با دیگر کاربران Digital Rower مسابقه داد. دستگاه‌های روئینگ جزو بهترین دستگاه‌ها برای ورزش هستند و تقریبا بر تمام بدن اثر می‌‌گذارند؛ اما نکته‌ی منفی مهمی درباره‌ی آن‌ها وجود دارد و آن این است کار با این دستگاه‌ها بسیار خسته‌کننده است و کاربران معمولی برای طولانی‌مدت به آن‌ها علاقه نشان نمی‌دهند. شرکت Ergatta با آگاهی از این موضوع به صنعت گیمینگ روی آورده است. به‌لطف این پلتفرم، نوعی حس رقابت در کاربر ایجاد می‌شود و او بیشتر از قبل به کار با دستگاه علاقه نشان می‌دهد.

دستگاه روئینگ Ergatta Digital Rower

Digital Rower حاصل همکاری مستقیم Ergatta با شرکتی به‌نام WaterRower است و به‌گونه‌ای طراحی شده که در نگاه اول شبیه به دستگاه‌های ورزشی باشگاه به‌نظر نمی‌رسد و طراحی خاصی دارد. به‌طورکلی با دستگاهی مواجه هستیم که از طراحی کلاسیک چوبی بهره می‌ببرد تا بهتر با دکوراسیون داخل خانه‌های امروزی سازگار باشد و حس خوبی به کاربر منتقل کند. طبق ادعاهای Ergatta، دستگاه روئینگ Digital Rower را می‌توان به‌سادگی به‌صورت ایستاده در گوشه‌ی اتاق قرار داد تا در زمان‌هایی که از آن استفاده می‌کنید، فضای زیادی اشغال نکند. هنگام تکیه‌دادن Digital Rower به گوشه‌ی اتاق، این دستگاه نهایتا فضایی در حد یک صندلی کروماتیک اشغال خواهد کرد. 

اصلی‌ترین و متمایزکننده‌ترین نکته درباره‌ی دستگاه روئینگ اشاره‌شده به پلتفرم گیمینگ آن مربوط می‌شود. این پلتفرم گیمینگ می‌تواند تمرینات خاصی برای هر کاربر به‌صورت شخصی‌سازی‌شده انتخاب کند تا نیازهای او به‌خوبی برطرف شود. سیستم گیمینگ دستگاه روئینگ Digital Rower با گذر زمان به‌صورت خودکار تنظیم خواهد شد تا از این طریق همچنان اهداف ورزشی جدیدی برای کاربر تعیین کند و انگیزه‌ی ورزش‌کردن را در او افزایش دهد. بسیاری از افراد به ورزش علاقه‌مند هستند؛ اما با گذر زمان علاقه‌شان کم می‌شود و هرچه بیشتر زمان بگذرد، دلیل کمتری برای ورزش پیدا می‌کنند. ایده‌ی اصلی پشت پلتفرم گیمینگ دستگاه روئینگ جدید Ergatta این است که کاربر با گذر زمان همچنان برای ورزشپرانگیزه باشد و بخواهد به اهداف تعیین‌شده دست پیدا کند.

دستگاه روئینگ Ergatta Digital Rower

دستگاه روئینگ Ergatta Digital Rower هم‌اکنون با قیمت ۱،۷۹۹ دلار آمریکا برای پیش‌خرید دردسترس قرار گرفته است. پس از پایان دوره‌ی پیش‌خرید، قیمت دستگاه به ۱،۹۹۹ دلار افزایش خواهد یافت؛ بنابراین، کسانی که اکنون آن را بخرند، ۲۰۰ دلار تخفیف می‌گیرند. Ergatta می‌گوید محصول مذکور در تاریخ نامشخصی در مارس پیش رو (اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹) روانه‌ی بازار خواهد شد. 

شما کاربران تک تایمز چه دیدگاهی درباره‌ی این محصول دارید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع