بلک شارک 3 با باتری 4700 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شیائومی تصمیم گرفته تا نسخه جدید گوشی های گیمینگ خود را با نام بلک شارک 3 روانه بازار کند. این دستگاه قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G است.

بلک شارک تولیدکننده گوشی های هوشمند گیمینگ بوده که زیرمجموعه شیائومی محسوب می شود. طبق گزارش های اخیر، این کمپانی احتمالا در ماه آینده از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی خواهد کرد. گوشی جدید مخصوص بازی با نام Black Shark 3 عرضه می شود که در ادامه به بررسی مشخصات آن می پردازیم.

طبق گزارش یکی از کاربران ویبو به نام دیجیتال چت استیشن، گوشی هوشمند بلک شارک 3 به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز بوده و دارای رفرش ریت بالایی است. وی قبلا گفته بود که این گوشی از قابلیت شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند. اما کمی بعد در پستی جداگانه اعلام کرد که کمپانی چینی در حال آزمایش یک فناوری شارژ سریع تر بوده که احتمالا از 30 وات فراتر می رود. ظرفیت باتری دستگاه جدید، 4700 میلی آمپر ساعت گزارش شده است.

آخرین محصول این تولیدکننده چینی یعنی Black Shark 2 پرو، در ماه ژوئیه 2019 معرفی شد. این گوشی دارای نمایشگر 6.39 اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس بوده و علاوه بر داشتن پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس، از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 27 واتی نیز بهره می برد. نسخه جایگزین بلک شارک 2 یعنی Black Shark 3 از فناوی 5G پشتیبانی می کند و بدیهی است که به باتری بزرگ تر و قابلیت شارژ سریع تری احتیاج دارد.

باید خاطر نشان کرد که تا امروز، هیچ اطلاعاتی در خصوص اندازه نمایشگر، طراحی، نوع و همچنین مشخصات دوربین گوشی هوشمند بلک شارک 3 منتشر نشده است؛ با این حال انتظار می رود که بلندگوهای استریو در این دستگاه باقی بمانند، چرا که احتمال وجود جک 3.5 میلی متری هدفون بسیار بعید به نظر می رسد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع