حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی فوق مقاوم کت S32 در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کت S32 گوشی هوشمند فوق‌مقاومی است که ازجمله مشخصات آن نمایشگر ۵/۵ اینچی و سه گیگابایت حافظه‌ی رم است و به‌لطف داشتن گواهینامه‌ی IP68 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت است.

کت اس ۳۲ (Cat S32) جدیدترین گوشی ساخته‌ش شرکت گوشی‌ساز بریتانیایی Bullitt است که در دسته‌ی گوشی‌های فوق‌مقاوم (Rugged) جای می‌گیرد و به‌تازگی در نمایشگاه CES 2020 معرفی شده است. گوشی فوق‌مقاوم جدید کت به‌لطف داشتن بدنه‌ای ضخیم، مقاومت بسیار زیادی دربرابر عناصر خارجی دارد. این گوشی هوشمند بدون نیاز به قاب محافظ می‌تواند از سقوط از ارتفاعاتِ زیاد جان سالم به‌در ببرد. از زمان معرفی آخرین گوشی کت مدت نسبتا زیادی می‌گذرد و این شرکت نمایشگاه CES را بهترین فرصت برای رونمایی محصول جدیدش به‌شمار آورده است. کت S32 به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتواند جواب‌گوی نیازهای افرادی باشد که به ماجراجویی در فضای باز علاقه‌مند هستند. درضمن، تلفن‌همراه مذکور مخصوص آن دسته از افرادی است که در محیط‌های پرخطر کار می‌کنند و احتمال دارد گوشی‌ آن‌ها دچار شکستی شود. 

گوشی جدید کت به‌لطف بهره‌مندی از گواهینامه‌ی IP68 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. بهره‌مندی از استاندارد مذکور به این معنی است که کت S32 می‌تواند ۳۵ دقیقه در عمق ۱/۵ متری آب دوام بیاورد. گوشی جدید کت گواهینامه‌ی ویژه‌ی ارتش آمریکا موسوم به MIL-SPEC-810G برای مقاومت دربرابر سقوط از ارتفاع را نیز گرفته است. سازنده‌ی S32 می‌گوید این گوشی هوشمند از فاصله‌ی ۱/۸ متری روی فولاد انداخته شده و مشکلی برای آن پیش نیامده است؛ بنابراین، به‌طور‌کلی با محصولی بسیار مقاوم مواجه هستیم که احتمال شکستن آن بسیار کم است. گوشی اشاره‌شده افزون‌بر آنچه گفته شد، دربرابر لرزه‌های شدید و دمای بسیار زیاد مقاوم است.

کت اس 32 / Cat S32

نمایشگر ۵/۵ اینچی HD پلاس به‌کاررفته در کت S32 به‌گونه‌ای طراحی شده است که در محیط‌های خارجی خوانا و کاربردی باشد و کاربر می‌تواند ازطریق دست‌کش یا حتی دست خیس نمایشگر دستگاه را لمس و با آن کار کند. روی نمایشگر دستگاه شاهد شیشه‌ای محافظ با نام Dragontrail Pro هستیم که شرکت Asahi آن را ساخته است. ناگفته نماند گوگل در تولید گوشی‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس‌ال از این شیشه‌ی محافظ بهره گرفته است. بدنه‌ی بسیار مقاوم دستگاه که از جنس لاستیک سخت ساخته شده، در دست‌گرفتن گوشی را به‌ کاری ساده‌تر تبدیل می‌کند. افزون‌براین، گوشی کت S32 از دکمه‌هایی فیزیکی و مقاوم بهره می‌ببرد تا کار با آن حتی ساده‌تر از قبل شود. یکی از کلیدهای موجود در این دستگاه، کلیدی قابل‌برنامه‌ریزی است که می‌توان با فشردن آن به تماس برقرار کرد. درضمن، کاربر می‌تواند کلید یادشده را به‌گونه‌ای طراحی کند که با فشاردادن آن، اپلیکیشنی خاص بازشود.

مشخصات کلیدی گوشی فوق‌مقاوم کت S32
باتری قدرتمند ۴،۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی
گواهینامه‌ی IP68 برای مقاومت دربرابر نفوذ آب و گردوغبار، جان سالم به‌در‌بردن از سقوط ۱/۸ متری روی فولاد، بهره‌مندی از گواهی ارتش آمریکا موسوم به MIL SPEC 810G و بهره‌مندی از شیشه‌ی محافظ DragonTrail Pro
مقاومت دربرابر نفوذ آب تا عمق ۱/۵ متری به‌مدت ۳۵ دقیقه
نمایشگر ۵ اینچ با وضوح HD پلاس و نسبت تصویر ۱۸:۹ که به‌طور ویژه برای کارکردن در بیرون از خانه بهینه‌سازی شده است و امکان کار با آن ازطریق دست خیس یا دست‌کش وجود دارد.
مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۱۰ (قابل‌ارتقا به اندروید ۱۱)
سه گیگابایت حافظه‌ی رم به‌همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل‌ارتقا ازطریق کارت میکرو SD
تراشه‌ی مدیاتک هلیو A20 MT 6761D با چهار هسته‌ی دارای فرکانس ۱/۸ گیگاهرتز
دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی درکنار دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
پشتیبانی از VoLTE ،LTE Cat 6 و VoWiFi
بدنه‌ای با طراحی ویژه برای نیفتادن از دست
مجهز به دکمه‌ای قابل‌برنامه‌ریزی برای کارهایی نظیر برقراری تماس، شرایط اضطراری یا اجرای اپلیکیشنی خاص
پشتیبانی از بلوتوث ۵ و NFC
بهره‌مندی از جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون
عرضه به‌همراه مجموعه‌ای کاربردی از اپلیکیشن‌ها
پشتیبانی از دو سیم‌کارت 
گارانتی دوساله

کت S32 در زیر بدنه‌ی مقاومش از سخت‌افزار بسیار قدرتمندی استفاده نمی‌کند؛ با‌این‌حال، قطعات به‌کار‌رفته در این گوشی برای انجام بسیاری از کارها جواب‌گو است و کافی به‌نظر می‌رسد. S32 از تراشه‌ی چهارهسته‌ای هلیو A20 مدیاتک (Mediatek Helio A20) با فرکانس پردازشی ۱/۸ گیگاهرتزی استفاده می‌کند. گرچه مدیاتک هلیو A20 پردازنده‌ی قدرتمندی نیست، نکته‌ی مثبتی که درباره‌اش وجود دارد، مصرف کم انرژی باتری است. دیگر مشخصات فنی دستگاه شامل سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل‌ارتقا ازطریق کارت میکرو SD هستند. در پنل پشتی گوشی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و در پنل جلویی آن، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. 

کت اس 32 / Cat S32

باتری به‌کاررفته در کت S32 ظرفیتی معادل ۴،۲۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد و این یعنی با هربار شارژ تا ساعت‌ها دوام می‌آورد. البته این گوشی از قابلیت‌های شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. گوشی مذکور جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون دارد و از شبکه‌ی LTE، فناوری NFC برای پرداخت‌های موبایلی، بلوتوث نسخه‌ی ۵ و امکان قرار دادن دو سیم‌کارت بهره می‌برد.

کت برای اینکه کاری کند مبلغ پرداختی کاربران ارزش بیشتری داشته باشد، گوشی هوشمندش را به‌صورت پیش‌فرض با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی شامل Lone Worker عرضه می‌کند. اپلیکیشن مذکور بر افرادی نظارت می‌کند که به‌تنهایی کار می‌کنند. بدین‌صورت که Lone Worker فرد را رهگیری می‌کند و اگر او برای مدت زیادی پاسخ‌گو نباشد، همکارانش ازطریق این اپلیکیشن خبردار می‌شوند تا شرایط را بررسی کنند. مجموعه نرم‌افزار کت شامل مواردی دیگری نیز می‌شود که به‌صورت ویژه برای کارگران شاغل در مناطق ساخت‌و‌ساز و کشاورزان و حتی ورزش‌کاران طراحی و تولید شده‌اند.

براساس اعلام رسمی، گوشی کت S32 قرار است با قیمت ۳۴۹ دلار روانه‌ی بازار شود. در‌حال‌حاضر، تاریخ عرضه‌ی دقیق گوشی مشخص نشده است. دیدگاه شما کاربران محترم تک تایمز درباره‌ی گوشی جدید کت چیست؟

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند را در بخش محصولات تک تایمز بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود. همچنین، می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات تک تایمز استفاده کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع