گوشی Cat S32 از راه رسید؛ پردازنده هلیو A22 و قیمت 299 یورو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی کت اس 32 از راه رسید. کت S32 به چیپست مدیاتک هلیو A20 مجهز شده است. قیمت گوشی Cat S32 برابر با 299 یورو است.

شرکت Cat به عنوان سازنده خودروهای سنگین در بازار شناخته شده است؛ با این حال در سال های اخیر چندین گوشی هوشمند را روانه بازار کرده است. جدیدترین محصول این شرکت با نام Cat S32 وارد بازار می شود. همانطور که از این نام این محصول می توان حدس زد، با یک اسمارت فون قدرتمند روبه‌‌رو نیستیم، البته همچنان شرکت کت یک گوشی جان سخت را برای کاربران در نظر گرفته است.

این گوشی هوشمند به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p و نسبت تصویر 18:9 مجهز شده است. این پنل توسط شیشه DragonTrail Pro محافظت می شود. کاربران می توانند با انگشتان خیس و یا دستکش با این دستگاه کار کنند. گوشی Cat S32 از استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و استاندارد MIL SPEC 810G پشتیبانی می کند. در سمت چپ این گوشی هوشمند یک دکمه در نظر گرفته شده که کاربر می تواند کاربرد آن را مشخص کند.

گوشی Cat S32

گوشی کت اس 32 برای تامین قدرت خود به چیپست 4 هسته ای مدیاتک هلیو A20 مجهز شده که توسط 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. در حالی که با مشخصات فنی قدرتمندی روبه‌رو نیستیم، باتری 4200 میلی آمپر ساعتی آن تا 2 روز شارژدهی دارد. این دستگاه از CAT 6 LTE و VoLTE و تماس از طریق وای فای پشتیبانی می کند.

از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به بلوتوث 5.0، تراشه NFC، جک 3.5 میلی متری هدفون، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

قیمت گوشی Cat S32

گوشی کت S32 از طریق وب‌سایت CatPhones قابل سفارش است. این دستگاه با قیمت 299 یورو به فروش می رسد. در صورتی که به این دستگاه علاقه ندارید و یا به دنبال خرید یک گوشی جان سخت قدرتمندتر هستید، سامسونگ گلکسی XCover Pro را خریداری کنید (گوشی جان سخت سامسونگ گلکسی XCover پرو معرفی شد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع