حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هر آنچه در رابطه با آیفون 9 اپل می دانیم!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سال 2020 شاهد ورود آیفون 9 به بازار خواهیم بود. در این مطلب به بررسی تمام شایعات و گزارش ها پیرامون آیفون 9 اپل مانند مشخصات و قیمت و تاریخ معرفی آن می پردازیم.

اپل در طول سال های گذشته، تنوع چشمگیری را در تولید آیفون های خود به کار برده است. آیفون 11 پرو و پرو مکس، آیفون 11، آیفون 8 پلاس و آیفون 8 از جمله محصولات متنوع اپل به شمار می آیند. اما چرا نام آیفون 9 در این میان به چشم نمی خورد؟

ظاهرا رویه عجیب نام گذاری آیفون ها در سال 2020 و با معرفی احتمالی آیفون SE 2 ادامه پیدا خواهد کرد. آیفون SE 2 در واقع تحت نام iPhone 9 از راه می رسد (آیفون SE2 سال 2020 با نام آیفون 9 معرفی می شود). در این مطلب قصد داریم به بررسی مشخصات و ویژگی های احتمالی آیفون 9 بپردازیم، در ادامه همراه ما باشید.

آیفون SE 2 با نام آیفون 9 معرفی می شود

با اینکه منابع خبری متعدد به تولید یک آیفون ارزان قیمت و کوچک اشاره می کنند، اما بحث های بسیاری پیرامون نام این محصول وجود دارد. تمام اطلاعات نشان می دهند که آیفون جدید، جانشین آیفون SE است. به همین خاطر گوشی جدید اپل در شایعات متعدد با نام SE 2 خوانده می شود، اما گویا این طور نیست.

گزارش جدید یک رسانه ژاپنی با استناد به یک منبع آگاه، ادعا می کند که گوشی آینده اپل، آیفون 9 نام گذاری خواهد شد. این ادعا تا حدی منطقی به نظر می رسد، چرا که برند SE در حقیقت هرگز ساخته نشده است. اکثر کاربران اپل به وجود عدد در انتهای نام مدل آیفون خود عادت کرده اند و نبود عدد 9 برای آن ها جای تعجب دارد. 

طراحی آیفون 9 اپل

رندرهای آیفون 9

در گذشته نه چندان دور، نمایشگر 3.5 اینچی برای گوشی همراه، یک اندازه عالی در نزد کاربران اپل به شمار می آمد. اما به لطف طراحی بدون حاشیه و نسبت تصویر بیشتر، نمایشگرهای 3.5 اینچی خیلی زود جای خود را به نمایشگرهای 6 اینچی دادند.

البته باید خاطر نشان کرد که با توجه به اطلاعات فعلی، آیفون 9 از طراحی کلی آیفون 8 بهره می برد که شامل حاشیه ضخیم، دکمه هوم فیزیکی و نمایشگر 4.7 اینچی می شود (رندرهای آیفون 9 به طراحی مشابه با آیفون 8 اشاره می کنند). به بیان دیگر، iPhone 9 به احتمال زیاد هم اندازه با آیفون 8 خواهد بود. ظاهرا محصول جدید اپل مخصوص افرادی بوده که به دنبال ارتقای گوشی های قبلی خود مانند آیفون 6 یا 6 اس هستند.

مشخصات آیفون 9

مشخصات آیفون 9

آیفون 9 با تراشه اپل A13 Bionic یعنی همان تراشه به کار رفته در آیفون 11 و 11 پرو ساخته می شود. این تراشه کارایی فوق العاده آن برای سال های آینده را تضمین می کند. علاوه بر پردازنده جدید و قدرتمند، ظاهرا رم این گوشی نیز از 1 گیگابایت به 3 گیگابایت ارتقا پیدا خواهد کرد. شاید این مقدار چندان زیاد به نظر نرسد، اما با توجه به عملکرد خوب آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس با رم 4 گیگابایتی، نگرانی خاصی در مورد این میزان رم وجود ندارد.

قیمت و تاریخ عرضه آیفون 9 اپل

قیمت و تاریخ عرضه آیفون 9 اپل

بر خلاف انتظار همه، اپل قرار است به جای رویداد سالانه در ماه سپتامبر، در اوایل سال 2020 از iPhone 9 رونمایی کند. بنابراین می توان حدس زد که مراسم تابستان به گوشی های ممتاز آیفون 12 اختصاص خواهد یافت و جانشین ارزان قیمت SE در بهار عرضه می شود، چون مخاطبین و علاقه مندان خاص خود را دارد.

طبق شایعات مختلف، قیمت ابتدایی این گوشی با آیفون SE در سال 2016 برابری می کند! به بیان دیگر نسخه 64 گیگابایتی با قیمت 399 دلار و نسخه 128 گیگابایتی با قیمت 499 دلار در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این بازه از قیمت، برای افرادی مناسب است که می خواهند مدل های قدیمی تر مانند گوشی های سری آیفون 6 را تعویض کرده و ارتقا دهند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع