مشخصات سامسونگ گلکسی Tab S6 5G لو رفت؛ مودم اسنپدراگون X50

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مشخصات سامسونگ گلکسی Tab S6 5G در فضای مجازی منتشر شد. این تبلت به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز شده است.

سامسونگ در اوت 2019 از تبلت گلکسی تب اس 6 در نسخه های وای فای و LTE رونمایی کرد؛ با این حال به تازگی توسعه نسخه 5G آن را تایید کرده است (سامسونگ گلکسی Tab S6 به صورت رسمی معرفی شد). امروز تصویری از مشخصات گلکسی Tab S6 5G در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. به نظر می رسد این تبلت در مقایسه با نسخه های قبلی تفاوت چندانی را تجربه نمی کند و تنها به مودم اسنپدراگون X50 مجهز شده است.

قدرت این تبلت توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین می شود. تبلت آینده سامسونگ در دو نسخه وارد بازار می شود که مشخصات یکی از آن ها در این تصویر قابل مشاهده است. این تبلت همراه با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی دوگانه قرار می گیرد که دارای سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی است.

مشخصات سامسونگ گلکسی Tab S6 5G

اولین تبلت 5G جهان ابتدا در کشور کره جنوبی برای فروش عرضه می شود. کره جنوبی در زمینه اینترنت 5G پیشرفت های زیادی داشته است. پس از این کشور، کاربران در ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی به این تبلت دسترسی پیدا می کنند. سامسونگ در کشور چین وضعیت مناسبی ندارد، بنابراین انتظار نداریم تبلت جدید این شرکت در چین برای فروش عرضه شود.

سامسونگ گلکسی Tab S6 5G

علاوه بر مشخصات فنی، شاهد افشای تصویری از این تبلت نیز هستیم. این تصویر تبلت آینده سامسونگ را به همراه کیبورد و قلم نمایش می دهد. به نظر می رسد این تبلت دارای سیستم عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری One UI 1.0 است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع