گوشی مرموز سامسونگ پشت درهای بسته در CES 2020 نمایش داده شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اینطور که پیداست، سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 به طور محرمانه و کاملا اختصاصی، گوشی مرموز رول شونده خود را به نمایش گذاشته است.

در نمایشگاه CES 2020 شاهد رونمایی از محصولات خارق العاده ای بودیم. تاکنون شرکت های بزرگ از این فرصت استفاده کرده اند تا ایده های خود را با کاربران در میان گذاشته و محصولات جدیدشان را به دنیا معرفی کنند. در این میان به نظر می رسد که شرکت سامسونگ علاوه بر معرفی محصولات نام آشنا، رونمایی از یک اسمارت فون مرموز را نیز در برنامه های خود گنجانده بود.

طبق اخبار منتشر شده توسط رسانه کره ای ETNews، شرکت سامسونگ یک بخش اختصاصی تدارک دیده و گوشی رول شونده خود را در معرض نمایش افراد خاصی گذاشته است. البته استفاده از طراحی رولی برای گوشی های هوشمند خبر دست اولی نیست، اما نکته ای که در این میان توجه ما را به خود جلب کرده، تمایل سامسونگ برای رونمایی اختصاصی از این محصول است. همانطور که می دانید، این شرکت برای گوشی گلکسی فولد استراتژی کاملا متفاوتی را اتخاذ کرده بود.

اسمارت فون مرموز سامسونگ طول نسبتا زیادی دارد، اما می توان با کشیدن صفحه نمایش به سمت بیرون، عرض آن را به اندازه یک تبلت کوچک زیاد کرد. ظاهرا غول فناوری کره ای این بار تصمیم گرفته تا ابتدا از نحوه عملکرد دستگاه مطمئن شده و سپس آن را به عموم مردم معرفی کند.

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، گوشی مرموز سامسونگ درست مانند گلکسی فولد از صفحه نمایش پلاستیکی بهره می برد. ظاهرا در طراحی جدید می توان تنها با فشردن یک کلید، پهنای صفحه نمایش را بیشتر کرد و اندازه نمایشگر را از 6 اینچ به 8 اینچ رساند. ناگفته نماند که شرکت هایی نظیر ال جی، شیائومی و TCL نیز در حال کار روی دستگاه های رول شونده خود هستند.

شایعات حاکی از آن هستند که سامسونگ طراحی مذکور را برای هر دو حالت عمودی و افقی به کار خواهد گرفت. طراحی هایی از این دست نشان دهنده پیدایش تغییرات عمده در صنعت موبایل هستند. بنابراین به طور قطع می توان گفت که در آینده نزدیک، شکل ظاهری و کارکرد گوشی های همراه بسیار فراتر و عجیب تر از حد انتظار ما خواهند بود. گفته شده در این جلسه، دی جی کو نام پرچمداران آینده سامسونگ را گلکسی S20 اعلام کرده است.

گوشی مرموز سامسونگ

بر اساس تصویری که به تازگی فاش شده، نسل دوم گوشی های انعطاف پذیر سامسونگ با نام Bloom شناخته می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع