احتمال معرفی نمایشگر 120 هرتزی وان پلاس 8 پرو در هفته آینده

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مالک برند چینی OnePlus تصمیم گرفته تا چهار هفته پیش از مراسم معرفی پرچمداران سامسونگ، از نمایشگر 120 هرتزی خود در گوشی جدید وان پلاس 8 پرو رونمایی کند.

وان پلاس پس از معرفی گوشی مفهومی خود در نمایشگاه CES 2020، دعوتنامه رسانه ای دیگری را جهت گردهمایی روز دوشنبه (13 ژانویه) منتشر کرده است (وان پلاس Concept One با دوربین اسرارآمیز معرفی شد). این رویداد غیر منتظره در شنژن چین و با عنوان همایش ارتباطات فناوری نمایشگر OnePlus 2020 برگزار خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که این شرکت چه برنامه ای برای این روز خاص زیر سر دارد، اما با توجه به نام رویداد می توان حدس زد که به زودی خبری درباره نمایشگرهای جدید به گوش می رسد.

وان پلاس اولین برندی بوده که از نمایشگرهای 90 هرتزی در گوشی OnePlus 7 Pro استفاده کرده است. پس از گذشت هشت ماه، این نمایشگر به گوشی های پیکسل گوگل اضافه شد و ظاهرا به زودی در پرچمدارانی مانند هواوی P40 پرو نیز به کار گرفته می شود. 

نمایشگر 120 هرتزی وان پلاس

با این حال کمپانی چینی تصمیم گرفته تا برای حفظ جایگاه خود در بازار و همینطور رقابت با محصولات جدید سامسونگ، خصوصا سری گلکسی S20 از نمایشگر جدید 120 هرتزی در گوشی وان پلاس 8 پرو استفاده کند. با اینکه پیشرفت این نمایشگر نسبت به مدل قبلی چندان قابل لمس نیست، اما مالکین گوشی های قدیمی تر به راحتی تفاوت آن ها را تشخیص می دهند. باید خاطر نشان کرد که OnePlus 8 Pro نخستین گوشی با نمایشگر 120 هرتزی خواهد بود.   

البته باید گفت که گوشی پرچمدار جدید، تا قبل از ماه مارس، یعنی یک ماه پس از رونمایی سامسونگ از محصولات جدید خود، عرضه نمی شود. شاید به همین خاطر است که این کمپانی به منظور حفظ لقب فعلی خود به عنوان یک برند خلاق، تصمیم گرفته تا فناوری نمایشگر آینده را در روز دوشنبه، یعنی چهار هفته پیش از رونمایی های سامسونگ، در معرض نمایش بگذارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع