فروش آیفون امسال به دو میلیارد دستگاه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – آیفون مهم ترین محصول اپل در بازار محسوب می شود. انتظار می رود فروش آیفون در سال جاری میلادی به دو میلیارد دستگاه برسد.

13 سال پیش اولین آیفون معرفی شد. این گوشی هوشمند تا به امروز تبدیل به مهم ترین محصول این شرکت شده و بیشترین درآمد آن را به خود اختصاص داده است. آیفون صنعت گوشی های هوشمند را تغییر داد. این دستگاه در آینده نزدیک به یک رکورد جدید دست پیدا می کند که آن، فروش 2 میلیارد دستگاه در سراسر جهان است.

بر اساس اعلام 8 تحلیلگر بازار، اپل به فروش دو میلیارد آیفون نزدیک می شود. اپل به دنبال فروش 195 میلیون گوشی هوشمند در سال مالی 2020 است که در مقایسه با سال گذشته، رشد بالایی را تجربه خواهد کرد. فروش این شرکت در سال مالی 2019 برابر با 186 میلیون اسمارت فون بود. در صورتی که همه چیز بر اساس برنامه پیش برود، فروش گوشی های اپل از سال 2007 تا به امروز، به 1.9 میلیارد دستگاه می رسد.

فروش آیفون

در حالی که فروش کلی گوشی های این شرکت نسبت به سال های 2015 تا 2018 با کاهش روبه‌رو بوده، پیش بینی شده درآمد آن به 275 میلیارد دلار می رسد که یک رکورد جدید محسوب می شود. آیفون بیشترین سهم را در درآمد اپل دارد، اما درآمد مربوط به اپ استور، اپل Pay و اپل موزیک به صورت سالانه در حال افزایش است. فروش این سرویس ها ارتباط مستقیمی با گوشی های اپل ندارد.

اپل قصد دارد در سال جاری میلادی از چندین گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. انتظار می رود در سال 2020 با آیفون 9 و اولین آیفون های 5G اپل ملاقات کنیم (هر آنچه در رابطه با آیفون 9 اپل می دانیم). در صورتی که کاربران از این محصولات استقبال کنند، فروش گوشی های این برند به 2 میلیارد دستگاه می رسد و باید منتظر رسیدن آمار فروش آن ها به 3 میلیارد دستگاه باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع