حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی Gionee Steel 5 از راه رسید؛ باتری 5000 میلی آمپر ساعتی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی Gionee Steel 5 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.2 اینچی IPS LCD مجهز شده است.

شرکت Gionee اواخر سال 2018 اعلام ورشکستگی کرد؛ با این حال این برند همچنان در بازار حضور دارد. این کمپانی به تازگی از گوشی Gionee Steel 5 رونمایی کرده است. این اسمارت فون از صفحه نمایش 6.2 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی بهره می‌برد. این نمایشگر دارای برش قطره ای بوده که دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. روی پنل پشتی آن شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. این دوربین توسط 2 فلاش LED همراهی می شود.

انرژی این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که شارژدهی بالایی دارد. این اسمارت فون از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند، البته سرعت شارژ آن 10 واتی است. گوشی Gionee Steel 5 از شبکه ارتباطی 4G LTE و دو سیم کارت پشتیبانی می کند.

گوشی Gionee Steel 5

این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه پوسته AmigoOS است. کاربران می توانند این دستگاه را در دو نسخه مجهز به 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. در حال حاضر این شرکت اشاره ای به نام پردازنده مورد استفاده در این محصول خود نکرده است؛ با این حال می دانیم از 8 هسته پردازشی بهره می برد.

در آینده تاریخ عرضه و همچنین قیمت این گوشی هوشمند از سوی شرکت Gionee اعلام خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع