علامت تجاری جدید شیائومی ساخت Pocophone F2 را تائید می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شایعات در خصوص جانشین گوشی هوشمند Pocophone F1 تاکنون بسیار مبهم بوده است و جزئیات زیادی از آن در دست نیست. با این حال، چندی پیش Alvin Tse، رئیس بخش جهانی شرکت شیائومی به علاقه‌مندان خبر از عرضه این تلفن هوشمند در سال ۲۰۲۰ میلادی داد. علامت تجاری جدیدی که از سوی شرکت چینی شیائومی ثبت شده است، مهر تائیدی بر ساخت و عرضه گوشی هوشمند Pocophone F2 محسوب می‌شود.

بر اساس اسناد و مدارک به دست آمده، شیائومی اخیراً علامت تجاری جدیدی برای گوشی تازه‌ای با نام POCO F2 ثبت کرده است – این مهم به نشانه واضحی برای از راه رسیدن این گوشی هوشمند تبدیل شده است. از آنجایی که علامت تجاری POCO نیز درست قبل از معرفی و عرضه تلفن Pocophone F1 ثبت شد، بنابراین می‌توان انتظار داشت که این دستگاه به زودی رونمایی خواهد شد.

البته می‌توان با اطمینان گفت که نام این دستگاه برای بازارهای جهانی جز کشور هند، Pocophone F2 خواهد بود. بر اساس نسخه قبلی این سری گوشی، انتظار می‌رود جانشین آن با نام POCO F2 در بازار هند در دسترس قرار بگیرد. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که گوشی ردمی K20 پرو جانشین معنوی Pocophone F1 نیست و این گوشی، نسخه جدیدی مختص به سری خود دریافت خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع