حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی بلک شارک 3 احتمالا با حافظه رم 16 گیگابایتی و پشتیبانی‌از 5G همراه خواهد بود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی بلک شارک ۳ با حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی و پشتیبانی از 5G، در وب‌سایتی چینی برای دریافت تائیدیه فهرست شده است.

در گذشته برخی گوشی‌ها به‌واسطه‌ی مقدار زیاد حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی خود شناخته‌شده بودند؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد بلک شارک شیائومی قصد دارد با نسخه‌ی جدید خود یعنی بلک شارک ۳، همه‌‌ی این گوشی‌ها را کنار بزند. سومین نسل از گوشی گیمینگ بلک شارک قرار است از حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی استفاده کند.

در ادامه بخوانید:

در صورت صحت گزارش‌ها، بلک شارک ۳ اولین گوشی در جهان با چنین میزان حافظه‌ی رم خواهد بود. علاوه بر این انتظار می‌رود که گوشی گیمینگ شیائومی از شبکه‌ی 5G نیز پشتیبانی کند.

گزارشی که این اطلاعات را فاش کرده، گفته که دستگاهی با شماره مدل SHARK KLE-AO در فهرست یک وب‌سایت صدور گواهینامه‌ی چینی مشاهده شده است. پیش‌بینی می‌شود که گوشی موجود در این فهرست به‌واسطه‌ی نام خود، بلک شارک ۳ باشد. اگرچه فهرست مذکور جزئیات زیادی در مورد دستگاه ارائه نداده، اما همین مقدار نیز کافی خواهد بود. این فهرست نشان می‌دهد که گوشی مورد نظر از اتصال 5G بهره می‌برد و همچنین فاش کرده که اولین گوشی هوشمند با حداکثر حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی خواهد بود.

بلک شارک ۲ پرو / Black Shark 2 Pro

اطلاعات فاش شده توسط افشاگر چینی برخی جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری گوشی را نیز فاش می‌کند. این افشاگر ادعا کرده که بلک شارک ۳  به‌علت قابلیت پشتیبانی از 5G ارزان نخواهد بود. این امر ممکن است بلک شارک را مجبور به عرضه‌ی نسخه‌ای بدون پشتیبانی از 5G کند. در مورد دیگر مشخصات دستگاه در حال حاضر اطلاعات زیادی در دست نیست. بااین‌حال، باتوجه به اینکه بلک شارک ۲ با صفحه‌نمایش ۶/۳۹ اینچی +FHD به بازار عرضه شد، می‌توان انتظار نمایشگری با وضوح بالاتر و حداقل ابعاد مشابه داشت.

زیر بدنه، بلک شارک ۳ قطعا تراشه‌ی بهبودیافته‌ای نسبت به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بلک شارک ۲ پرو خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود باتری مشابه نمونه‌ی سال گذشته بوده و ظرفیت حداکثری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد. بلک شارک می‌تواند فناوری شارژ سریع‌تری نسبت شارژ ۲۷ واتی که سال گذشته شاهد آن بودیم، به گوشی جدید گیمینگ خود اضافه کند.

بلک شارک ۲ پرو / Black Shark 2 Pro

در حال حاضر فقط می‌توان به حدس و گمان اتکا کرد؛ اما انتظار داریم در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری در مورد گوشی جدید گیمینگ شیائومی فاش شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع