لوگوی پلی‌استیشن 5 آغاز یک عصر جدید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
کمپانی سونی به‌جای رونمایی کامل از پلی‌استیشن 5 تنها به نمایش لوگوی این محصول و تائید برخی از ویژگی‌های آن در CES اکتفا کرد.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  cnet، رخداد بزرگ سونی در نمایشگاه CES به پایان رسید و این کمپانی باز هم رونمایی از پلی‌استیشن 5 را به تعویق انداخت و به نمایش لوگوی این کنسول بازی اکتفا کرد. طراحی لوگوی این محصول نسبت به نسخه قبلی‌اش به‌هیچ‌عنوان تغییر نکرده است و تنها عدد 5 به‌جای 4 قرار گرفته است.
 
سونی همچنین تائید کرد که پلی‌استیشن 5 را در یکی از تعطیلات سال 2020 عرضه خواهد کرد و به‌جای نمایش فیزیکی این سخت‌افزار برخی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز آن را تائید کرد. البته این مشخصات نیز مانند لوگوی این محصول چندان شگفت‌انگیز نبود و از پیش از بیشتر قابلیت‌های آن مانند پشتیبانی صوتی سه‌بعدی یا درایو حالت‌جامد برای انجام سریع‌تر فرایند لود مطلع بودیم.
 
 
 
 رونمایی سونی از محصول جدید خود تنها مدت کوتاهی پز از رونمایی از اکس باکس سری اکس اتفاق افتاد. مایکروسافت این کنسول جدید خود را به‌عنوان رقیب اصلی پلی‌استیشن 5 در ماه دسامبر سال میلادی گذشته رونمایی کرد. سونی پیش‌ازاین برخی از مشخصات سخت‌افزاری پلی‌استیشن 5 نظیر SSD و تاریخ عرضه آن را مشخص کرده بود اما مایکروسافت برخلاف سونی تصمیم گرفت تا کنسول جدید خود را به‌صورت کامل رونمایی کند. اکس باکس سری اکس مانند پلی‌استیشن 5 در تعطیلات 2020 به فروش می‌رسد و سخت‌افزار بسیار قدرتمندی هم دارد.
 
البته انتظار می‌رود که سونی در روزها و شاید هفته‌های آتی به‌صورت کامل از پلی‌استیشن 5 رونمایی کند. لازم به ذکر است که پلی‌استیشن 4 در یکی از رخدادهای سونی در فوریه معرفی شد و این احتمال وجود دارد که سونی نسل آینده این محصول را هم در رخداد فوریه خود معرفی کند.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع