حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نسل بعدی قلم اپل از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

قلم اپل که یکی از لوازم‌های جانبی آیپد محسوب می‌شود به عنوان یکی از قلم‌های پیشرفته در دنیای تکنولوژی محسوب می‌گردد، به عنوان مثال در مورد قابلیت‌های این قلم می‌توانیم به پشتیبانی از کلیک بر روی خود قلم اشاره کنیم. اما اکنون بر اساس پتنت جدید ثبت شده در سیستم ثبت پتنت و برندهای تجاری آمریکا، این شرکت هم‌اکنون در حال کار بر روی نسل بعدی قلم‌های اپل می‌باشد که نسبت به گذشته پیشرفت‌های بسیار زیادی خواهد داشت.

نسل بعدی قلم اپل از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند

پتنت جدید ثبت شده به قلمی با ناحیه‌ی قابل لمس و قابل انعطاف اشاره دارد که بسته به محل قرار گرفتن نوک انگشتان کاربر می‌تواند حرکات مختلفی را تشخیص دهد. ژست‌های کشیدن یکی از مواردی است که در آینده افزوده خواهد شد. بر اساس اطلاعات ثبت شده در این پتنت کاربر دیگر قادر نخواهد بود تا با استفاده از لمس خود صفحه‌نمایش را کنترل نماید و تنها با استفاده از قلم باید از دستگاه خود استفاده کند. ژست‌هایی حرکتی نظیر تاچ و کشیدن تنها با استفاده از قلم صورت می‌پذیرد و دیگر کاربر نمی‌تواند از طریق لمس این کارها را انجام دهد.

سایر پتنت‌های ثبت شده به یک ایده‌ی بسیار جاه طلبانه‌ای اشاره دارند و قلمی را توصیف می‌کنند که دارای یک دوربین در نوک قلم و یک موتور پیشرفته‌ی هاپتیک است و حس طراحی نقشه را شبیه‌سازی می‌کند. در این حالت دوربین موجود در نوک قلم می‌تواند انواع مختلفی از سطوح را ضبط نماید و سپس هنگام ترسیم آن‌ها را روی صفحه‌نمایش آیپد نمایش دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع