حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شهرهای ترکیه؛ یکی از ایده‌آل‌ترین مقاصد برای سفر نوروزی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

عده‌ای تصمیم گرفته‌اند در تعطیلات سال نو به شهرهای کشور همسایه‌ی غربی سفر کنند و از تور ترکیه نوروز ۹۹ بهره ببرند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آژانس هواپیمایی الفبای پرواز از ارائه‌دهندگان تورهای مسافرتی، مخصوصا تور ترکیه است که دراین‌زمینه برای ساخت خاطراتی به‌یادماندنی به مسافران یاری می‌رساند و همواره سعی می‌کند در‌این‌باره اطلاعات موردنیاز را قبل از سفر به گردشگران بدهد. به‌همین‌دلیل، می خواهیم در این بخش سه شهر مهم ترکیه را معرفی کنیم و توضیح دهیم چرا این کشور در این مقطع از سال برای مسافران محبوب است.

تماشای سه شهر شگفت‌انگیز ترکیه در بهار

استانبول

استانبول یکی از کلان‌شهرهای بزرگ جهان و پرطرفدارترین شهر توریستی است و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری را در خود جای داده است. اگرچه اکثر جاذبه‌های گردشگری استانبول در مناطق قدیمی شهر یا در نزدیکی آن قرار دارند، مکان‌های دیگری در سایر نقاط استانبول وجود دارد که می‌توان برای گردش و تفریح به آنجا رفت. برج گالا، پارک امیرگان، تنگه بسفروس، کاخ چراغان، مسجد سلطان احمد و مسجد ایاصوفیه نمونه‌هایی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز این شهر به‌شمار می‌روند.

با فرارسیدن فصل بهار، آب‌و‌هوای شهر استانبول روزها گرم و شب‌ها خنک می‌شود و بارش باران به‌ندرت در شهر اتفاق می‌افتد و می‌توانید دمای هوا با میانگین ۱۸ تا ۲۷ درجه‌ی سانتی‌گراد را انتظار داشته باشید. یکی دیگر از مزیت‌های بازدید از استانبول در فصل بهار این است که می‌توانید شاهد بیدارشدن شهر استانبول و طبیعت این شهر با بازشدن شکوفه‌ی گل‌های لاله و رنگارنگ‌شدن شهر باشید. بی‌شک رزرو تور استانبول نوروز 99 راهی عالی برای تماشای تمامی بناهای قدیمی شهر و مناظر طبیعی است و درکنار آن می‌توان اقامتی راحت در هتل‌های مجلل استانبول را تجربه کرد.

الفبای سفر

کوش‌آداسی

کوش‌آداسی به‌عنوان یکی از مقاصد توریستی محبوب میزبان میلیون‌ها گردشگر در سال است و این شهر از فعالیت‌های جالب و تورهایی مختلف و جاهای دیدنی جذاب چیزی کم ندارد. کوش‌آداسی بندری است که کشتی‌هایی در دریای مدیترانه دارد و در آن علاوه‌بر تفریحات آبی، به‌عنوان شهری شناخته‌شده برای خرید مقرون‌به‌صرفه، به مقصدی پرطرفدار در میان گردشگران شهرت دارد.

از جاذبه‌های کوش آداسی می‌توان به مسجد عیسی‌بیگ، شهر پیرنه، خانه ویرجین ماری و غار کاراجا اشاره کرد. با تور کوش آداسی نوروز 99 می‌توان علاوه‌بر مشاهده بناهای ذکرشده، تفریحات به‌یاد‌ماندنی را در آنجا تجربه کرد؛ تفریحاتی چون اسب‌سواری، جیپ سافاری، پارک آبی و قایق‌سواری.

الفبای سفر

آنتالیا

آنتالیا تفریحات زیادی به گردشگران تور آنتالیا ارائه می‌دهد. این شهر مکانی عالی برای کسب آرامش در سواحل ماسه‌ای سفید و آب‌های فیروزه‌ای است. دوستداران سواحل زیبا و مکان‌های تاریخی می‌توانند در آنتالیا به‌دنبال سلایق خود باشند. موزه‌ی آنتالیا، شهر باستانی پرگ، چشمه‌های کارست، برج ساعت، مسجد یولی و پارک آبی آکوالند تعدادی از جاذبه‌های توریستی این شهر به‌شمار می‌روند.

فصل بهار درحالی‌که در اروپا بارندگی و وزش باد ادامه دارد، در شهر آنتالیا آب‌و‌هوا در حال گرم‌شدن است و همین موضوع آنتالیا را به مقصدی مناسب برای شروع تفریحات در سال جدید می‌کند که می‌توان پیاده‌روی در ساحل و خوردن غذاهای محلی و شرکت در جشنواره‌های متنوع و هیجان‌انگیز در هوای مطلوب و دل‌نواز شب را تجربه کرد.

البته در این موقع از سال آب‌و‌هوای کل منطقه‌ی مدیترانه رو به گرمی می‌رود؛ اما افراد زیادی برنامه‌ی گذراندن تعطیلات خود را در این منطقه آماده کرده‌اند تا از تابش خورشید و آفتاب نهایت استفاده را ببرند. با اینکه اماکن و تفریحگاه‌های متنوعی برای گذراندن در فصل بهار وجود دارند و رقابت درزمینه‌ی جذب گردشگر و توریست زیاد است، شهر آنتالیا با داشتن سواحل بسیار زیبای خود در این رقابت بی‌نظیر است. با خرید تور آنتالیا نوروز 99 می‌توانید تجربه‌ی جدیدی در نوروز خودتان کسب کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع