پارس خودرو برای تحویل اولین سری کوییک R مراسم برگزار کرد!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اولین سری کوییک R تحویل مشتریان شد. خودروی کوییک آر که توسط شرکت پارس خودرو تولید می شود، تفاوت چندانی با نسخه استاندارد خود ندارد.

ظاهرا سایپا احساس می کند کوییک آر یک خودروی ویژه و خاص است، چرا که برای تحویل اولین سری آن به مشتریان خود مراسم برگزار کرده است. برخی شرکت ها برای تحویل سری اول محصولات تولیدی خود مراسم برگزار می کنند، البته اکثر آن ها تولیدکننده خودروهای خاص هستند که معمولا به صورت محدود به تولید می رسند.

حال به تازگی مراسمی برای تحویل اولین سری خودروی کوییک R برگزار شده که در آن مدیرعامل پارس خودرو، علی شیخ زاده سوییچ این خودرو را تحویل مشتریان داده است.

در این مراسم مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به زحمات و حمایت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در تولید خودروی کوییک آر اعلام کرد: «محصول جدید پارس خودرو با درایت و حمایت مدیرعامل گروه به باکیفیت ترین خودروسازی کشور آمد و همکارانم در پارس خودرو با دقت و تلاش شبانه روزی این خودرو را با کیفیت و در شان مشتریان تولید و عرضه خواهند کرد.»

شیخ زاده ادامه داد: «این محصول جدیدگروه خودروسازی سایپا که در پارس خودرو تولید می شود، می تواند منشا نوید روزهای روشنتر و یک شروع دوباره برای تکرار روزهای خوب صنعت خودرو کشور در شرایط تحریم باشد.»

کوییک R

در این مراسم بهنام خلج، معاون کیفیت شرکت پارس خودرو نیز با اشاره به کیفیت مناسب خودروی کوییک R گفت: «می توانستیم کوییک آر را زودتر از این نیز به بازار عرضه کنیم اما همه سعی شرکت پارس خودرو حفظ کیفیت در محصولات و ارتقا سطح است. به همین دلیل سعی کردیم با سختگیری در تست های کیفیت، به بالاترین کیفیت ممکن دست پیدا کنیم و سپس این محصول را راهی بازار کنیم.»

خودروی کوییک آر در مقایسه با نسخه استاندارد خود چندین تفاوت ظاهری را تجربه کرده است (سایپا کوییک R چه ویژگی هایی دارد؟). این خودروی پارس خودرو با قیمت 69 میلیون تومان به فروش می رسد (قیمت کوییک R سایپا اعلام شد).

در ادامه تصاویر تحویل اولین سری کوییک آر را مشاهده می کنید:

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع