حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی جدید سونی در تاریخ 5 اسفند معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سونی قصد دارد در تاریخ 5 اسفند از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند. انتظار می رود در این تاریخ با گوشی اکسپریا 5 پلاس ملاقات کنیم.

در هفته های اخیر شاهد انتشار گزارش ها و شایعاتی در رابطه با گوشی های جدید سونی بودیم. شایعات به رونمایی از این محصولات در کنگره جهانی موبایل 2020 اشاره کرده بودند، حال شرکت سونی به تازگی چنین موضوعی را تایید کرده است.

این شرکت ژاپنی به تازگی دعوتنامه ای را برای رسانه ها ارسال کرده که به برگزاری مراسم آن در تاریخ 24 فوریه اشاره می کند. انتظار می رود در این تاریخ با پرچمدار جدید سونی ملاقات کنیم. شایعات از این دستگاه با نام اکسپریا 5 پلاس یاد کرده اند. علاوه بر این پرچمدار، شاید با یک گوشی میان رده مجهز به چیپست اسنپدراگون 765 نیز ملاقات کنیم. لازم به ذکر است؛ در گذشته شایعات به اکسپریا 3 اشاره کرده بودند، اما استفاده از نام اکسپریا 5 پلاس محتمل تر است.

گوشی جدید سونی

در گذشته رندرهای اکسپریا 5 پلاس به اینترنت راه پیدا کرده بود (رندرهای اکسپریا 5 پلاس به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کنند). بر اساس شایعات، برخی مشخصات احتمالی آن شامل نمایشگر با  رزولوشن 1080 × 2520 پیکسل، محافظ گوریلا گلس 6، سیستم عامل اندروید 10، پردازنده گرافیکی آدرنو 640، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، رم 6 گیگابایتی، قابلیت استفاده از کارت حافظه و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی اشاره کرد. گفته می شود که این گوشی هوشمند ژاپنی در رنگ های آبی، قرمز، مشکی و خاکستری وارد بازار می شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی میان رده این شرکت ژاپنی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال می دانیم قدرت آن توسط چیپست جدید اسنپدراگون 765 تامین می شود (گوشی میان رده سونی در بنچمارک Geekbench حاضر شد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع