گوشی هواوی میت Xs با قیمتی کمتر از میت X وارد بازار می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت هواوی در مارس امسال گوشی میت Xs را به دنیا معرفی می کند. این گوشی انعطاف پذیر مجهز به ویژگی های جدیدی بوده و قیمت کمتری نسبت به مدل قبلی خود دارد.

شرکت هواوی در مارس امسال از گوشی منعطف بعدی خود یعنی میت Xs رونمایی می کند. تاکنون می دانستیم که این محصول در واقع نسخه اصلاح شده هواوی میت X است که علاوه بر تجهیز به چیپست کایرین 990، قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را نیز دارد. البته پیش از این گمان می رفت که هواوی برای این محصول از یکی از پردازنده های سری 1000 کایرین استفاده کند. اکنون اخبار جدیدتری پیرامون این دستگاه به گوشی می رسد.

اینطور که پیداست گوشی میت Xs هواوی با قیمت کمتری نسبت به میت X معمولی به بازار عرضه می شود. ظاهرا علت این امر، ساده تر بودن فرایند تولید نمایشگر Xs نسبت به مدل قبلی است. هواوی اصلاحات گسترده ای را روی دستگاه جدید خود انجام داده که از میان آن ها می توان به پایدارسازی لولاها، استحکام صفحه نمایش تاشو و دوام بالاتر اشاره کرد. جالب آنکه ابعاد کلی دستگاه نسبت به مدل قبل اندکی کاهش یافته اما اندازه نمایشگر همچنان بدون تغییر باقی مانده است. همچنین گفته می شود که تامین کننده اصلی لولای گوشی های جدید، کمپانی Jarllytec است.

همانطور که می دانید، نسخه 5G میت ایکس اکنون در بازار کمیاب شده است. این شرکت چینی قصد دارد تا گوشی انعطاف پذیر میت Xs را در نیمه دوم سال جاری به مشتریان عرضه کند. با این حال هنوز معلوم نیست که آیا طرح کلی این محصول شبیه به میت X معمولی خواهد بود و یا روند انعطاف پذیری آن مانند گوشی های سامسونگ گلکسی Z فلیپ یا موتورولا Razr دستخوش تغییرات عمده ای می شود (موتورولا Razr 2019 معرفی شد؛ گوشی انعطاف پذیر 1500 دلاری).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع