موتورولا نخستین گوشی پرچمدار خود را در رویداد MWC 2020 معرفی خواهد کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هواوی، سونی، نوکیا و چندین شرکت دیگر اواخر ماه آینده در رویداد MWC 2020 آخرین محصولات خود را معرفی خواهند کرد. امروز موتورولا تائید کرد که با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در روز یکشنبه ۲۳ نوامبر، در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

گوشی پرچمدار موتورولا اج پلاس در راه است

موتورولا هنوز لیست کامل دستگاه‌هایی را که در نمایشگاه MWC 2020 رونمایی خواهد کرد منتشر نکرده، اما در گفتگو با وب‌سایت Android Headlines تائید کرده که نخستین گوشی پرچمدار خود را در این رویداد معرفی خواهد کرد.

این دستگاه به احتمال زیاد، موتورولا اج پلاس نام خواهد داشت و در حالیکه اطلاعات اندکی درباره آن وجود دارد، اما نام آن نشان می‌دهد که ممکن است مجهز به یک نمایشگر لبه‌خمیده (بسیار شبیه به پنل‌های به کار رفته در پرچمداران سامسونگ و وان پلاس) خواهد بود.

کار پردازش این دستگاه را چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام (که انتظار می‌رود در داخل سری گلکسی اس۲۰ و ال‌جی V60 ThinQ هم به کار رود) و یک رم ۱۲ گیگابایتی بر عهده خواهند داشت. حافظه داخلی آن هنوز مشخص نیست ولی حداقل ۱۲۸ گیگابایت برای آن محتمل است.

در حال حاضر، به غیر از این‌ موارد، اطلاعات دیگری درباره موتورولا اج پلاس در دسترس نیست، اما می‌توان انتظار داشت که سیستم‌عامل اندروید ۱۰ به عنوان بخشی از برنامه اندروید وان بر روی آن عرضه شود.

موتورولا به بخش گوشی‌های میان‌رده هم توجه کرده است

موتورولا ماه آینده در رویداد MWC 2020 علاوه بر پرچمدار اج پلاس، گوشی هوشمند موتورولا موتو G8 را هم معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این هندست بسیار شبیه به موتو G8 پلاس (که چند ماه پیش معرفی گردید) خواهد بود، اما شامل تغییرات مهمی خواهد بود که باعث پایین آمدن قیمت آن خواهند شد.

براساس اطلاعات لو رفته، این دستگاه مجهز به نمایشگر هول پانچ ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱۵۶۰x۷۲۰ پیکسل و حاشیه‌های نازک، یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خواهد بود.

درباره مشخصات داخلی موتورولا موتو G8 باید به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ (که قبلا در داخل موتو G8 پلاس استفاده شده است) و رم تا ۴ گیگابایتی اشاره کنیم. با وجود این، ارزان‌ترین مدل آن ممکن است دارای رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی باشد.

در پشت هندست هم سه دوربین شامل یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارند.

موتو G8 پاور، سری موتورولا را کامل خواهد کرد

انتظار می‌رود که موتورولا در رویداد MWC 2020 از گوشی موتو G8 پاور هم رونمایی کند. این هندست احتمالا بسیار شبیه به موتو G8 خواهد بود ولی به عنوان یک نسخه پیشرفته‌تر عرضه خواهد شد.

این گوشی ظاهرا دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۲۳۰۰x۱۸۰۰ پیکسل است و مجهز به یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و یک چیدمان دوربین چهارگانه در پشت خود خواهد بود.

دوربین‌های پشت گوشی شامل یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی خواهند بود.

در جلو هم یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. موتو G8 پاور در داخل خود از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ و رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره خواهد برد و همچنین از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

تاریخ‌های عرضه موتورولا اج پلاس، موتو G8 و موتو G8 پاور

هنوز صحبتی درباره زمان عرضه گوشی‌های موتو G8 و موتو G8 پاور نشده است، ولی انتظار می‌رود که فروش آن‌ها از اوایل تا اواسط ماه مارس شروع شود.

در مورد موتورولا اج پلاس این شایعه وجود دارد که در ایالات‌متحده در انحصار اپراتور ورایزن خواهد بود. این گوشی همزمان با سری گلکسی اس۲۰ و ال‌جی V60 ThinQ معرفی خواهد شد ولی هنوز زمان عرضه آن مشخص نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع