حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

پرچمدار موتورولا در تاریخ 23 فوریه معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به نظر می رسد موتورولا قصد دارد حضور خود در بازار را افزایش دهد. این شرکت به تازگی خبر از معرفی پرچمدار جدید خود در تاریخ 23 فوریه داده است.

موتورولا در آینده نزدیک اولین گوشی انعطاف پذیر خود، Razr را وارد بازار می کند. در حالی که این برند به علت این گوشی جذاب در مرکز توجه رسانه ها قرار دارد، یک روز پیش از شروع رسمی کنگره جهانی موبایل 2020 یعنی 23 فوریه از پرچمدار خود رونمایی می کند. انتظار می رود علاوه بر این دستگاه، با گوشی های موتو G8، موتو G8 پاور و یک گوشی میان رده نیز ملاقات کنیم.

بر اساس شایعات و گزارش ها، موتو جی 8 به صفحه نمایش 6.39 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز می شود. قدرت آن را پردازنده اسنپدراگون 665 تامین می کند و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه قرار می گیرد. سنسور اصلی این دوربین 16 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و 8 مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می شود. انرژی این اسمارت فون را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

پرچمدار موتورولا

گوشی بعدی، موتو G8 پاور است. شایعات به نمایشگر 6.36 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، حفره درون صفحه نمایش برای میزبانی دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کنند. دوربین اصلی این دستگاه در مقایسه با دوربین موتو G8، تنها به یک سنسور 8 مگاپیکسلی اضافه مجهز شده است.

به سراغ پرچمدار موتورولا یعنی +Edge می رویم. انتظار می رود این دستگاه دارای حفره درون نمایشگر باشد و قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 865 تامین کند. این گوشی هوشمند در بالاترین نسخه از 12 گیگابایت رم بهره می برد. در ماه دسامبر، موتورولا اعلام کرد پرچمدار آینده خود را با پردازنده اسنپدراگون 865 وارد بازار می کند. به تازگی گوشی Edge پلاس در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است که تامین قدرت آن توسط اسنپدراگون 865 را تایید می کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع