حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ لوگوی نمایشگر شیشه فوق‌نازک گلکسی زد فلیپ را ثبت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مشخصه اصلی گوشی تاشوی بعدی سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ، نمایشگر شیشه فوق‌نازک ۶.۷ اینچی آن خواهد بود.

این شیشه فوق‌نازک، کمتر از ۱۰۰ میکرومتر ضخامت دارد (معادل ضخامت موی انسان) که احتمالا ۳۰ میکرومتر آن، نمایشگر خواهد بود. تفاوت اصلی بین گلکسی زد فلیپ و موتورولا ریزر این است که نمایشگر ریزر با پلاستیک پوشیده شده که به گفته موتورولا احتمال ایجاد خراش و برآمدگی بر روی آن وجود دارد؛ چیزی که سامسونگ از آن اجتناب خواهد کرد.

شیشه فوق‌نازک گلکسی زد فلیپ، مزیت‌های زیادی نسبت به شیشه پوشیده شده با پلاستیک (POLED) ریزر خواهد داشت و نه تنها در برابر خراش، مقاوم خواهد بود بلکه در مقایسه با نمایشگر ریزر، انعکاس نور کمتری خواهد داشت. موتورولا حتی به کاربران هشدار داده است که گوشی ریزر را از اشیاء تیز دور نگه دارند و از محافظ نمایشگر استفاده نکنند.

سامسونگ الکترونیکس در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰، لوگویی را برای شیشه فوق‌نازک خود در اداره مالکیت فکری اتحادیه اروپا به ثبت رسانده است. رنگ آبی به کار رفته بر روی حرف G، نشان‌دهنده نمایشگر تاشو است.

سامسونگ، گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ را در رویداد آنپک خود که در تاریخ ۱۱ فوریه در شهر سان فرانسیسکو آمریکا برگزار می‌گردد معرفی خواهد کرد. این هندست از ۱۴ فوریه به قیمت ۱۵۰۰ دلار برای خرید عموم قابل دسترس خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع