حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گلکسی A41 با پردازنده Helio P65 در گیک‌بنچ رویت شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پس از رویت گلکسی A41 در گیک‌بنچ مشخص شد، این گوشی از پردازنده‌ی مدیاتک Helio P65 استفاده می‌کند.

از ماه نوامبر گذشته اخباری در مورد گلکسی A41 شنیده‌ایم، حالا با پشت سر گذاشتن آزمون گیک‌بنچ مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند آشکار شده است.

براساس اطلاعات این بنچمارک، گلکسی A41 با شماره مدل SM-A415F از پردازنده‌ی Helio P65 استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات اصلی این گوشی، عرضه به‌همراه اندروید ۱۰ و ۴ گیگابایت رم است. تاکنون از ظرفیت حافظه داخلی و احتمال عرضه محصول در ظرفیت‌های مختلف از حافظه‌ی ذخیره‌سازی سخنی به میان نیامده است.

Galaxy A41Geekbench

در ادامه بخوانید:

پردازنده‌ی Helio P65 به نوبه‌ی خود پردازنده‌ی خوبی است، اما به‌خاطر استفاده از فناوری ۱۲ نانومتری عملکردی ضعیف‌تر از پردازنده‌ی ۱۰ نانومتری اکسینوس 9611 خواهد داشت که در گلکسی A51 استفاده شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که گلکسی A41 همراه‌با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی‌ ۲۵ مگاپیکسلی، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. این گوشی همچنین قرار است از شارژ سریع ۱۵ واتی استفاده کند. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات تک تایمز بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع