لیست ایموجی‌های جدید آیفون و اندروید منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

لیست ۱۳٫۰ ایموجی توسط کنسرسیوم یونیکد (Unicode Consortium) اعلام شد. این لیست شامل ۱۱۷ ایموجی جدید و بسیار متنوع است.‌

این ۱۱۷ ایموجی جدید شامل طرح نینجا، انگشت جمع‌شده، حیوانات و حشرات مختلف و چندین طرح دیگر می‌شوند و انتظار می‌رود بخشی از به‌روزرسانی‌های اندروید، آی‌او‌اس، آیپد اواس، مک اواس و ویندوز در سال ۲۰۲۰ باشند. تمرکز به‌روزرسانی ایموجی‌های امسال بر روی شخصیت‌های طبیعی و بی‌طرف و حیوانات مختلف و اقلام غذایی بوده است.

شخصیت‌های با لباس رسمی، محجبه و اقلام غذایی مانند زیتون، قوری و حیواناتی مانند گربه سیاه، گاومیش کوهان‌دار و خرس قطبی بخشی از این به‌روزرسانی هستند. نسخه آناتومیکی قلب انسان، حشراتی مانند مگس، کرم و حتی خروس نیز در این لیست جدید حضور دارند.

ایموجی‌های جدید به طور سالیانه به استاندارد یونیکد اضافه می‌شوند. این ایموجی‌ها توسط شرکت‌های مختلفی مانند گوگل، اپل و توئیتر ارائه شده و در ابتدای سال نهایی شدند. به‌روزرسانی ۱۲٫۰ ایموجی در سال گذشته تنها شامل ۵۹ ایموجی جدید می‌شد.

در بالا یک نمونه از ایموجی‌پدیا را مشاهده می‌کنید که ظاهر شکلک‌های جدید را نمایش می‌دهد. طراحی نهایی ایموجی‌ها ممکن است در سیستم‌ عامل‌های مختلف با یکدیگر متفاوت باشند. اپل معمولا ایموجی‌های جدید را تا ماه سپتامبر برای دستگاه‌های خود عرضه می‌کند. گوگل نیز تا ماه سپتامبر با عرضه به‌روزرسانی جدید برای اندروید، ایموجی‌های جدید را منتشر می‌کند. مایکروسافت نیز در به‌روزرسانی‌های پاییز خود ایموجی‌های جدید را عرضه می‌کند. انتظار می‌رود تا پلتفرم‌هایی مانند فیسبوک و توئیتر نیز تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ پشتیبانی از این ایموجی‌های جدید را فراهم کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع