شیائومی Mi 10 و Mi 10 پرو به سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز می شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی های سری Mi 10 شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی از راه می رسند. ظاهرا این سنسور همان ایزوسل HMX شرکت سامسونگ است.

شرکت شیائومی در تاریخ 13 فوریه از خانواده Mi 10 رونمایی می کند. طی چند هفته اخیر اطلاعات بسیاری درباره این محصولات منتشر شده، اما XDA-Developers ساعاتی پیش اخبار جالبی را در مورد دوربین آن ها به اشتراک گذاشته است.

شیائومی Mi 10 و Mi 10 پرو از سنسور 108 مگاپیکسلی بهره می برند

گوشی های شیائومی Mi 10 و می 10 پرو در رسانه های خبری به ترتیب با کدنام های umi و cmi شناخته می شوند. اما این نخستین باری نیست که ما با این اسامی مواجه می شویم. جالب است بدانید که در بروزرسانی دوربین موجود در اپلیکیشن MIUI Gallery نیز به این کدنام ها اشاره شده است.

طبق اظهارات XDA-Developers، هر دو گوشی می 10 و می 10 پرو از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می برند. احتمال می رود که این سنسور همان سنسور ایزوسل HMX سامسونگ به کار رفته در سری می نوت 10 باشند.

نسخه پرو به یک نمایشگر نسبتا بزرگ با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی را نیز دارد. این محصول علاوه بر رم 16 گیگابایتی، از پردازنده اسنپدراگون 865 کوالکام نیز بهره می برد. گوشی می 10 از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی نمی کند اما مانند نسخه پرو به سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز شده است.

XDA-Developers از یک خبر مهم دیگر نیز پرده برداری کرده و آن وجود یک اسمارت فون دیگر با کدنام lmi است. ظاهرا این اسم به نسخه پرو گوشی ردمی K30 اشاره می کند. پرچمدار ردمی نیز با پردازنده اسنپدراگون 865 به بازار می آید اما دوربین آن تنها دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است. این محصول که به لحاظ ظاهری شباهت بسیاری با گوشی 5G K30 دارد، به نمایشگر 6.67 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده و از شارژ سریع 30 واتی نیز پشتیبانی می کند.

در پایان باید خاطر نشان کنیم که گوشی های شیائومی Mi 10 و Mi 10 پرو در 13 فوریه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرند، البته این تاریخ به صورت رسمی تایید نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع