اپلیکیشن گلکسی بادز پلاس در اپ استور منتشر شد!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ هنوز از هدفون بی سیم گلکسی بادز پلاس رونمایی نکرده؛ با این حال به تازگی اپلیکیشن آن را در اپ استور منتشر کرده است.

هفته آینده سامسونگ در مراسم آنپکد خود از گوشی های سری گلکسی S20 به همراه نسل جدید هدفون بی سیم خود یعنی گلکسی +Buds رونمایی می کند. حال پیش از برگزاری این مراسم، این شرکت کره ای اپلیکیشن گلکسی بادز پلاس را برای سیستم عامل iOS منتشر کرده و هم اکنون می توان آن را از اپ استور دانلود کرد.

بر اساس تصاویر موجود در این اپلیکیشن، می توان هدفون آینده سامسونگ را به گوشی آیفون متصل کرد. صاحبان گوشی آیفون 7 و مدل های جدیدتر همراه با سیستم عامل iOS 10 و نسخه های جدیدتر می توانند این برنامه را دانلود کنند. این اپلیکیشن امکان شخصی سازی صدا و همچنین دانلود و نصب فایل های بروزرسانی OTA را فراهم می کند. علاوه بر این موارد، می توان میزان شارژ هدفون جدید سامسونگ را نیز مشاهده کرد.

اپلیکیشن گلکسی بادز پلاس

هدفون گلکسی بادز پلاس در مقایسه با نسل گذشته خود قادر به حذف بهتر صداهای مزاحم بوده و همچنین کیفیت بهتری در مکالمات دارد. در حالی که این هدفون دارای طراحی مشابه با نسل گذشته خود است، شارژدهی بالاتری دارد و برای هر یک از آن ها، یک نشانگر میزان شارژ درنظر گرفته شده است.

علاوه بر عرضه این اپلیکیشن، مشخصات فنی گلکسی بادز پلاس نیز فاش شده است.

مشخصات فنی گلکسی بادز پلاس

سامسونگ هفته آینده علاوه بر این هدفون، از گوشی های سری گلکسی S20 نیز رونمایی می کند (قیمت گلکسی S20 و گلکسی اس 20 پلاس برملا شد). در این مراسم گوشی گلکسی Z Flip نیز احتمالا در معرض دید عموم قرار می گیرد (تصاویر رسمی و مشخصات کامل گلکسی Z Flip سامسونگ لو رفت).

بر اساس جدیدترین گزارش ها، گلکسی هوم مینی نیز در این مراسم رونمایی می شود (تاریخ عرضه گلکسی هوم مینی سامسونگ لو رفت). مراسم آنپکد سامسونگ در تاریخ 11 فوریه برگزار خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع