گوشی انعطاف پذیر اپل تولید می شود؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به استناد اخبار و گزارش ها، تولید گوشی انعطاف پذیر اپل به احتمال زیاد در برنامه های آینده این کمپانی قرار دارد. به تازگی اطلاعات پتنت مربوط به آن منتشر شده است.

سال گذشته تولید گوشی های انعطاف پذیر به یک واقعیت تبدیل شد و امسال گوشی های انعطاف پذیر بی نظیری از جمله موتورولا Razr، سامسونگ گلکسی Z فلیپ و سامسونگ گلکسی فولد 2 وارد بازار می شوند. همانطور که می دانید، اپل همواره دیرتر از سایر برندها خود را با تکنولوژی های جدید تطبیق می دهد، اما نهایتا محصولی شگفت انگیز وارد بازار می کند.

به تازگی شایعات جدیدی در رابطه با گوشی انعطاف پذیر اپل منتشر شده که نشان می دهد گوشی انعطاف پذیر این شرکت در آینده نزدیک وارد بازار نمی شود، اما اپل برنامه هایی برای تولید چنین محصولی مانند Surface Duo دارد. این دستگاه الکترونیکی جدید احتمالا دارای صفحه نمایشی انعطاف پذیر است که حول یک محور خم می شود.

صفحه نمایش این گوشی احتمالا توسط یک قاب پشتیبانی می شود. این قاب احتمالا دارای دو بخش است که در ارتباط با یکدیگر و حول محور مربوطه چرخش می کند. این قاب احتمالا در یک پیکربندی جاسازی می شود تا صفحه نمایش را در حالت های مسطح نیز پشتیبانی کند. یک مکانیسم لولایی نیز ممکن است برای اطمینان حاصل کردن از تفکیک مناسب بخش های اول و دوم، زمانی که قاب خم شده است، استفاده شود. همچنین برای ایجاد فضایی جهت خم شدن صفحه نمایش، می توان از فلاپ های متحرکی استفاده کرد.

گوشی انعطاف پذیر اپل

این تکنولوژی برای ایجاد دستگاهی مشابه یک تبلت، دو قطعه را تقریبا به طور کامل از یکدیگر باز می کند و زاویه ای 180 درجه ایجاد می کند، اما بدون برآمدگی و چین خوردگی هایی که معمولا در دستگاه های انعطاف پذیر ایجاد می شود. جالب است بدانید که مایکروسافت نیز مشغول کار روی تکنولوژی مشابهی برای تولید Surface Duo بود، اما در نهایت این کار را انجام نداد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع