حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

برگزاری مراسم قرعه‌کشی جشنواره هارددیسک‌های اپیسر شرکت داده پرداز رایانه متین

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مراسم قرعه‌کشی جشنواره‌ی هارددیسک‌های اپیسر شب گذشته با معرفی برندگان برگزار شد. برای اطلاع از برندگان، با تک تایمز همراه باشید.

مراسم قرعه‌کشی و اهدای جوایز جشنواره‌ی هارددیسک‌های اپیسر چهارشنبه ۱۶ بهمن با حضور اعضای هیئت‌مدیره‌ی اتحادیه‌ی صنف فناوران رایانه، مدیران ارشد شرکت، رؤسای مرکز کامپیوتر ایران و بازار رضا در تهران و تعدادی از اصحاب رسانه در محل کنفرانس هتل رامتین برگزار شد.

جشنواره با سخنرانی و خوشامدگویی و معرفی شرکت داده پرداز متین و هارددیسک‌های اپیسر آغاز شد و سپس دبیر جشنواره، هادی پروان، درباره‌ی این شرکت و مصادف‌شدن قرعه‌کشی جشنواره با جشن ۱۴ سالگی داده پرداز متین توضیحات داد. درادامه‌ی رویداد، شرکت اپیسر معرفی شد. این شرکت عمده‌ی تمرکز خود را روی تولید ماژول‌های حافظه قرار و رفته‌رفته در دیگر حوزه‌های مرتبط با گروه محصولات حافظه ازقبیل DRAM، حافظه‌های فلش، هارددیسک اکسترنال و SSD در سطوح مصرفی و صنعتی حضور خود را گسترش داده است.

مراسم قرعه کشی داده پرداز متین

علی توشه‌جو، رئیس هیئت‌مدیره نیز هدف شرکت داده پرداز رایانه متین را ارائه‌ی خدمات و کالای با کیفیت و تلاش برای پُرکردن فضای خالی بازار با وجود تحریم‌ها عنوان کرد و درادامه از فعالان اقتصادی و فروشندگان و مراکز کامپیوتری و کاربران این شرکت تشکر کرد.

جوایز مراسم شامل دو دستگاه خودرو پراید و دو دستگاه موتور برقی و ۲۰ میلیون تومان برای ۲۰ نفر بود که به قید قرعه به کاربرانی اهدا شد که در سایت جشنواره‌، کد قرعه‌کشی و اطلاعات خود را ثبت کرده و مدارک آن‌ها نیز تأیید شده بودند. فهرست برندگان جشنواره به‌شرح زیر است:

  • برندگان دو دستگاه خودرو پراید: اکبر نیک‌پژوه و حامد امیراحمدی
  • برندگان دو دستگاه موتور برقی: مصطفی شاقاسی و مجید اسدی‌نیا
  • برندگان جوایز یک‌میلیون تومانی: سمانه مجازی‌دلفارد، حسین شاهی، مسعود نوروزی، امین حامد ناصرچیان، وحید درخشی، آزاده جعفری‌صیادی، نازنین وحید، رضا نوروزی، سیدمصطفی حیدری، حبیب‌الله قنبری‌نژاد، مهدی صحبتی، مجید اسدی‌نیا، مسعود صمدی، مریم شرافتی، محمود خدابخشی، مجتبی هاشمی، مهدی جعفری، محسن حیدری، محمد کریم‌زاده، عبدالله دوستی‌ابریشمی.

مراسم قرعه کشی داده پرداز متین

همچنین پس از مراسم قرعه‌کشی، بهزاد یگانه، مدیرعامل داده پرداز متین، از تمام تیم‌ها و بخش‌های شرکت، فروشندگان، فروشگاه‌ها و حاضران در این جشنواره قدردانی کرد. در پایان رویداد نیز، دبیر رویداد از جشنواره‌ی برند کینگ‌استار با اضافه‌شدن محصولات جدید و تنوع زیاد در لوازم جانبی خبر داد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع